EUR 25.305

USD 23.413

REPO sazba ČNB 5.75 %

Inflace 2.0 %

EUR 25.305

USD 23.413

01. 12. 2009

0 komentářů

Allianz pojišťovna nabízí klientům on-line náhled na pojistné smlouvy

 


 

Allianz pojišťovna spustila novou on-line službu pro klienty: on-line náhled na stav pojistných smluv. Klient po zadání čísla své pojistné smlouvy, vyplnění data narození a zadání kódu na internetu Allianz pojišťovny zjistí řadu důležitých informací:

  • do kdy má zaplaceno pojistné
  • kdy byla připsána poslední platba
  • jaká bude výše příští platby
  • v jakém termínu má být uhrazeno další pojistné
  • do kdy bude mít po zaplacení příští platby uhrazeno pojistné

Systém klientovi vygeneruje také platební údaje: číslo účtu, variabilní a konstantní symbol.

Přístup k těmto informacím mají všichni retailoví klienti i podnikatelé, kteří mají s Allianz pojišťovnou sjednáno například životní pojištění, pojištění majetku nebo vozidla.

„Jsme si velice dobře vědomi toho, že on-line komunikace s pojišťovnou představuje pro klienta výhody v podobě úspory času a vysokého komfortu při řešení finančních záležitostí, z pohodlí domova nebo kanceláře, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, bez závislosti na otevírací době klientských center. Stále více našich klientů dává přednost této formě správy svých záležitostí. Proto i do budoucna připravujeme další rozšíření možnosti on-line sjednávání a správy pojištění a nové možnosti komunikace s našimi klienty,“ řekl ředitel úseku Market Management Allianz pojišťovny Martin Podávka.

On-line náhled na pojistné smlouvy tak opět rozšířil spektrum on-line služeb, které Allianz pojišťovna nabízí klientům.

REKLAMA

„Klienti si u nás mohou nejen sjednat pojištění a vést si přehled svých pojistek. Nabízíme řadu dalších služeb, které považujeme pro klienta za neméně podstatné: vycházíme z toho, že kvalita pojištění se prokáže ve chvíli, kdy to klient nejvíce potřebuje, totiž v případě pojistné události,“ doplňuje Martin Podávka.

Klienti Allianz pojišťovny tak v případě pojistné události mohou na internetu:

  • nahlásit pojistnou událost on-line
  • on-line sledovat stav jejího vyřízení po jednotlivých krocích (klient hned vidí, v jakém stavu je proces likvidace jeho škody, vidí seznam doručených dokumentů a upozornění na podklady, které ještě chybí a ví, jaké kroky ještě budou následovat)
  • vkládat on-line dokumenty potřebné k likvidaci dané pojistné události (ty jsou automaticky přiřazeny k virtuální "složce" klienta v datovém skladu – minimalizuje se tak čas potřebný k vyřízení a téměř se eliminuje možnost ztráty či založení dokumentu
  • zažádat o službu tzv. call-back pro případ, kdy klient nemůže nebo nechce čekat, až jej systém přiřadí k telefonnímu operátorovi.

Allianz pojišťovna byla jednou z prvních pojišťoven na českém trhu, které klientům nabídly možnost sjednávání pojištění on-line (přes internet a telefonicky). Dnes si klienti mohou sjednat cestovní pojištění, pojištění vozidel, pojištění majetku a odpovědnosti, penzijní připojištění. Na internetu mají k dispozici interaktivní průvodce i kalkulátory pro výpočet pojistného a řadu on-line služeb pro zjednodušení a zrychlení komunikace s pojišťovnou.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.62 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.34%

6.37%

6.27%

6.3%

6.32%

6.3%

6.24%

6.19%

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%
Historie vývoje



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.