Fincentrum Media s. r. o.
Investujeme.cz Investujeme.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.sk InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

compare_and_calc.jpg db-hypoindexu.jpg
Děkujeme našim partnerům:

Výhodné hypotéky od Hypoteční banky                
 Výhodné hypotéky od Hypoteční banky                
                 


Stavební spoření: Pro spoření není výhodné!
Marek Macura | 11.6.2008 00:00 | Stavební spoření

Stavební spoření je primárně určeno k profinancování záměrů týkajících se bydlení, nicméně díky svým parametrům patří k jednomu z nejoblíbenějších spořících produktů v České republice. K dlouhodobému spoření se ale rozhodně nevyplatí. Celý článek »

Komentářů: 0 / 29 Poslední komentář: 1.6.2011 22:38 Stavební spoření: Pro spoření není výhodné!

Tisknout

Titulek: GVcgurozbdDAKTEnEQL
Od: cbidmmvyxk
Datum: 1.6.2011 22:38
 

HzaocH fjiygbpyoett, [url=http://rgutffkoekyi.com/]rgutffkoekyi[/url], [link=http://mvijyjrefhfq.com/]mvijyjrefhfq[/link], http://yypelfetiupb.com/

Titulek: ten výpočet
Od: viťa
Datum: 16.10.2010 14:30
 

Není mi jasný ten výpočet už v první řádku v tabulce pod nadpisem \"Nevýhody stavebního spoření\"
Je tam vklad 20400CZK, vedení účtu je 295CZK, státní podpora je 3000CZK, započítání 1% z cílové částky taky nechápu. Ať počítám jak počítám, ke stavu účtu 23 135 se nemohu dopočítat. Mohl bych poprosit o přesný vzorec. Děkuji.

Titulek: ach ten češtin
Od: jarda
Datum: 20.10.2009 22:49
 

Stavební spořitelny pujčilY a ne: pujčili

Titulek: Nerozumím
Od: MK
Datum: 14.9.2009 17:45
 

Můžete mi někdo prosím vysvětlit poslední dvě věty z tohoto souvětí? "je třeba si uvědomit, že státní dotace je ve výši 15 % z ročního vkladu (do výše 20 000 Kč), nicméně se jedná o jednorázovou podporu, takže její význam v čase klesá a s tím i celkový výnos smluv o stavebním spoření."

Nerozumím tomu, že je státní dotace jednorázová a v čase klesá. Státní dotace se přiděluje každý rok, stejně tak jako zhodnocení to zaprvé a zadruhé je neměnná díky zákonu.
Pokud si chcete stěžovat, že poměr naspořené částky ku státní dotaci klesá, tak to je pravda, ale když si uděláte průměr za celé spořící období, tak jsem si jist, že lepší zhodnocení na trhu nenajdete, pokud chcete být konzervativní a nechcete investovat na burze či do nějakých podílových fondů.

Titulek: RE: Nerozumím
Od: Radek
Datum: 15.9.2009 10:04
 

Autor píše, že klesá význam dotace. Tzn. letos dostaneš 3000 a vložíš svých 20000, tj 23 celkem. Další rok vložíš opět 20 000 svých a 3 od státu. Nicméně ve ve druhém roce už podpora není 15% z celkové částky ale pouze 6,5% (3000/46000), ve třetím roce 4,3%(3000/69000) atd.

Titulek: Je nutno spořit každý rok?
Od: evara
Datum: 26.1.2009 21:54
 

Dobrý den!
Mám dotaz.Spořím u Hypo už od r.2001.Měla to být výhodná smlouva,kterou jsme uzavřeli:úrok z vkladů až 5%,dodatečné úrok.zvýhodnění ve výši 1% cíl.částky.Po urč.době byla navýšena cíl.částka a spořilo se dál.Změnily se mírně podmínky.Nyní mi nechtějí připsat to 1% cíl.částky a 20% dodateč.úrok.zvýhodnění,prý jsem nedodržel podmínky.A to že jsem vložil v lednu 2008 18000 Kč a smlouva byla uzavřena v září 2001. Vypovězena byla 30.11.2008.Prý jsem měl ještě vložit minimální měsíční vklad od září do prosince 2008.Prý na rok 2008 nebyly vloženy peníze.Navíc ještě máme uzavřenu stejnou smlouvu,kam jsem dával 36000 v roce 2007.Bylo to na rok 2007 a 2008.Znamená to,že za rok 2008 nedostanu ani státní podporu?Není možné dávat peníze třeba na dva,tři roky dopředu?Nevím,proč jim to vadí,mají moje peníze dříve,tak nevím,o co jim jde.

Titulek: DOTAZ
Od: Andrea
Datum: 16.1.2009 09:54
 

Dobrý den,nepotřebovala jsem naspořené peníze, tak jsem zvýšila cílovou částku o 100tis.Teď mi přišel papír že se vzhledem ke zvýšení mění úroková sazba,na což jsem nebyla upozorněna a nevím o co se jedná.Bylo tam napsané viz.druhá strana papíru,ale tam nic napsané není.Papír je z druhé strany čistý.Můžete mi to prosím vysvětlit?Měla jsem vždycky úrok 3%. Děkuji A.N.

Titulek: RE: DOTAZ
Od: Petr Zámečník
Datum: 16.1.2009 11:06
 

Dobrý den, obávám se, že vás čeká ještě jedno nemilé překvapení. Pravděpodobně totiž bylo navýšení smlouvy spojeno se změnou tarifu (proto vám byla snížena úroková sazba) - a změna tarifu je zpravidla spojena s poplatkem, který je velmi často roven podstatné části již připsaných úroků, viz
http://www.hypoindex.cz/clanky/prodlouzit-si-stavebni-sporeni-pozor-na-poplatky/

Titulek: RE: DOTAZ
Od: Majk
Datum: 16.1.2009 11:09
 

Navýšením cílové částky jste přestoupila na nové podmínky, platné v této době. Pokud s tím nesouhlasíte - tedy Vám poradce, který Vám navýšení CČ provedl, tuto informaci nedal, okamžitě napište na stavební spořitelnu a důrazně žádejte aby Vám byly vráceny původní podmínky vč. původní cílové částky. Nebudou chtít, ale věřte, že to lze. Problém ovšem bude v případě, že jste již CČ dosáhla, nebo ji dokonce přespořila, pak Vám bohužel jiná varianta nebude nabídnuta. Pak máte jedinou možnost - ukončit toto SS, peníze uložit na jiný - výnosnější produkt a založit nové SS, nebo ponechat navýšení CČ a pokračovat i přes znevýhodnění podmínek. Ale osobně bych doporučil v takovém případě ukončit a založit nové.

Titulek: Hypotéky x úvěry SS
Od: Liška
Datum: 13.10.2008 12:07
 

Pořád tady propíráte jestli rušit nebo nerušit stavebka. Podstatou SS je ale opravdu financování bydlení, přesto to pořád spousta lidí nevidí. Proč nesrovnáte Stavebko s Hypotékou?? U uvěru 1,7milionu se u hypotéky přeplatí skoro o milion víc než při úvěru z SS, proč to nikdo nesrovnává? Klienti mají v tomto ohledu žalostně málo informací a jaký jsou poplatky za hypotéky????Vždyť jen za vedení účtu se u Hypotéky zaplátí o 1200,-ročně víc, u té chytré baletky z KB dokonce o 2400,-. A to že úrokovou sazbu ani splátku Vám nikdo nenavýší taky vidím jako docela dost podstatnou věc. Nestálo by to za článek?

Titulek: RE: Hypotéky x úvěry SS
Od: Tom
Datum: 8.3.2010 20:44
 

Souhlasím, taky bych si přečetl rád článek porovnávající hypotéky a stavební spoření. Jestli již existuje, prosím o vložení odkazu.

Zřejmě hledáte toto:
http://www.hypoindex.cz/clanky/stavebni-sporitelny-nejsou-levnejsi-nez-hypotecni-banky/

Titulek: Co je tedy výnosnějši a jistější než SS???
Od: Mirka
Datum: 13.10.2008 11:46
 

Jednoduchá otázka: Kam mám tedy spořit, abych měla JISTÝ výnos větší než 5,63%?

Titulek: RE: Co je tedy výnosnějši a jistější než SS???
Od: Mendina
Datum: 20.10.2008 22:22
 

Investiční živ. pojištění

Titulek: RE: RE: Co je tedy výnosnějši a jistější než SS???
Od: e-lisak
Datum: 24.10.2008 14:48
 

U IŽP bych byl opatrný na termín "jistější". Mimo to jedná se o zcela odlišné produkty. Je třeba zohlednit investiční horizont (za jak dlouho chce mít člověk peníze dostupné). Každý si musí najít svou variantu v trojúhelníku pomoci "kvalitního" finančního poradce. Výnos/riziko/likvidita (dostupnost prostředků), případně využít pomoci "kvalitního" finančního poradce.

Titulek: DOTAZ
Od: MILAN
Datum: 10.10.2008 07:39
 

DOBRÝ DEN CHCI SE ZEPTAT SEM 16LETÝ STUDENT A CHCI SI SPOŘIT NA STAVEBNÍ SPOŘENÍ ALE RODIČE SOU ZADLUŽENÍ COKDYŽ MNĚ EXEKUTOR NASPOŘENÉ PENÍZE VEZME?A MUŽE VLASTNĚ?DĚKUJI.

Titulek: RE: DOTAZ
Od: Luboš Svačina
Datum: 13.10.2008 10:50
 

Dobrý den, peníze na smlouvě o stavebním spoření, která je sjednána na vaše jméno a rč, jsou vaše, ať už si je spoříte sám, anebo vám spoří či přispívá někdo z rodiny. Případná exekuce majetku vašich rodičů by se vaší smlouvy nedotkla. Hezký den.

Titulek: Neplatí to obecně
Od: Rejpal
Datum: 24.9.2008 10:59
 

Pokud nezruší státní příspěvek, tak je jako penzijní připojištění výhodné. Mám staré stavební spoření u Hypo za podmínek úročení 2% ročně + dtto při ukončení + 1% z cílové částky + 4500 státní podpora. To je i při našetřené částce 350000 zhodnocení více než 5% ročně. Proč bych toto pojištěné spoření bez vážného důvodu rušil ?

Titulek: souhlas
Od: senior
Datum: 16.6.2008 11:45
 

Jsem fin.poradce a s článkem souhlasím.Problém je u spořitelen,tlačí na výši CČ.a to dost nevybíravě.

Titulek: RE: souhlas
Od: evara
Datum: 26.1.2009 21:03
 

Dobrý den!
Mám dotaz.Spořím u Hypo už od r.2001.Měla to být výhodná smlouva,kterou jsme uzavřeli:úrok z vkladů až 5%,dodatečné úrok.zvýhodnění ve výši 1% cíl.částky.Po urč.době byla navýšena cíl.částka a spořilo se dál.Nyní mi nechtějí připsat to 1% cíl.částky a 20% úrok.zvýhodnění,prý jsem nedodržel podmínky.A to že jsem vložil v lednu 2008 18000 Kč a smlouva byla uzavřena v září 2001. Vypovězena byla 30.11.2008.Prý jsem měl ještě vložit minimální měsíční vklad od září do prosince 2008.Navíc ještě máme uzavřenu stejnou smlouvu,kam jsem dával 36000 v roce 2007.Bylo to na rok 2007 a 2008.Znamená to,že za rok 2008 nedostanu ani státní podporu?

Titulek: drobna chybka
Od: vvitty
Datum: 13.6.2008 09:45
 

pripsane uroky lze pouzit jako vklad, resp. o adekvatni castku snizit vkladanou castku, pritom zustava narok na podporu, coz zejmena v poslednich letech drobet zlepsi procentualni vynos.

Titulek: RE: drobna chybka
Od: hilas
Datum: 13.6.2008 17:35
 

Když zvážíte všechna okolnosti - dojdete k tomu, že naopak stavební spoření je právě nejlepší alternativa. Nabízí totiž předem daný výnos a vklady jsou pojištěny. Žádný srovnatelný neřku.li lepší produkt ne trhu není.

Titulek: RE: RE: drobna chybka
Od: simona91
Datum: 19.6.2008 19:50
 

tak si ho ty pako udělej, cílovku si dej na 10 mega, jak to dělají poradci od Lišky a můžeš si tam posílat až do smrti.

Titulek: RE: RE: RE: drobna chybka
Od: Liška
Datum: 13.10.2008 11:36
 

Jsem poradce od Lišky a 10ti megovku jsem ještě neudělala - ani nikdo z mých kolegů - co znám. Ale pokud někdo chce stavět - čili využít stavebko k tomu k čemu je určený - mám mu jako dělat 150tis. smlouvu, protože na 2miliové mu kvůli poplatku klesne výnos??? a pak ho ještě pošlu ať si veme hypotéku od Komerčky, která ho zdere z kůže, ne?
Pokud se zeptám klienta na co chce stavebko využít, a podlo toho mu doporučím řešení, nemůže ho to poškodit!

Titulek: RE: drobna chybka
Od: karel
Datum: 25.7.2008 22:19
 

kde najdu přesný výpočet vkladu uloženém v měsíci Y
navýšený o úrok x procent,aby dal sumu 18000 resp.
20000 potřebnou k připsání st. podpory,nepčítám po-
platky.

Titulek: Alternativa
Od: Petr
Datum: 13.6.2008 08:13
 

Co by tedy autor doporučil konzervativně založenému "investorovi"? Podílové fondy (peněžní i dluhopisové) nemají vyšší zhodnocení, při investování do podílových fondů je navíc nutné zaplatit vstupní poplatek s poplatek za správu. U starých smluv ze stavebního spoření činí úroková sazba 3% + státní podpora 4.500,- Kč, výhodnější (vzhledem ke státní podpoře) nejsou ani termínované vklady či spořící účty typu ING konto, Emax apod. Jako optimální variantu pro zhodnocení peněz, u kterých nepřipouštím ztrátu je postupně ukládat peníze na Emax (oproti ING kontu připisuje úroky měsíčně a nabízí úrok 3,5, místo 3,25 na ING kontu). Peníze mám navíc v případě potřeby k dispozici okamžitě (díky on-line převodu na mKonto). V polovině prosince pak můžu peníze převést na SS a inkasovat plnou státní podporu.

Titulek: RE: Alternativa
Od: Marek Macura
Datum: 13.6.2008 16:19
 

Dobrý den. Nikde jsem nepsal, že na krátkém horizontu je SS špatná volba. (Nádpis jsem nevymyslel já ;-)).
Cílem bylo spíše poukázat na základní parametry SS a nevhodnost využívání pro spoření na dlouhou dobu. Upozornit na klesající výnos ze SS spoření v delším horizontu a také poukázat na důležitost nákladů.
V praxi se občas setkám s klienty, kteří mají CČ 500 000 Kč a více. Pak nám ta výnosnost docela klesá.
Dále jsem psal, že se budu zabývat pouze novými podmínkami pro SS, tedy od roku 2004. Starší smlouvy jsou ještě o něco výnosnější, máte pravdu.
Jinak Vašemu postupu není co vytknout, snad jen lze dodat pro ostatní, že optimální je nedávát zbytečně vysokou CČ při založení SS (pokud nechci využívat úvěr) a po dospoření CČ, založit novou smlouvu a pak peníze buď přesunout na nové SS nebo spořit dále a inkasované peníze investovat. Záleži na klientovi.
Co bych Vám doporučil? to záleží na konkrétní situaci, ale neexistují pouze podílové fondy. Možností je mnoho, ovšem záleží na investorovi a jeho plánech, požadavcích, investičním horizontu a tak dále.

Titulek: Perspektiv
Od: (CZ)TJ
Datum: 13.6.2008 07:39
 

Už jsem to psal na iDnesu. V tarifu Perspektiv u ČMSS je minimální cílová částka 150 000.

Titulek: RE: Perspektiv
Od: e-lisak
Datum: 24.10.2008 14:39
 

Perspektiv je úvěrový tarif! Nikoliv spořící.

Komentáře

GVcgurozbdDAKTEnEQL cbidmmvyxk | 1.6.2011 22:38
ten výpočet viťa | 16.10.2010 14:30
ach ten češtin jarda | 20.10.2009 22:49
Nerozumím MK | 14.9.2009 17:45
RE: Nerozumím Radek | 15.9.2009 10:04
Je nutno spořit každý rok? evara | 26.1.2009 21:54
DOTAZ Andrea | 16.1.2009 09:54
RE: DOTAZ Petr Zámečník | 16.1.2009 11:06
RE: DOTAZ Majk | 16.1.2009 11:09
Hypotéky x úvěry SS Liška | 13.10.2008 12:07
DOTAZ MILAN | 10.10.2008 07:39
RE: DOTAZ Luboš Svačina | 13.10.2008 10:50
Neplatí to obecně Rejpal | 24.9.2008 10:59
souhlas senior | 16.6.2008 11:45
RE: souhlas evara | 26.1.2009 21:03
drobna chybka vvitty | 13.6.2008 09:45
RE: drobna chybka hilas | 13.6.2008 17:35
RE: RE: drobna chybka simona91 | 19.6.2008 19:50
RE: RE: RE: drobna chybka Liška | 13.10.2008 11:36
RE: drobna chybka karel | 25.7.2008 22:19
Alternativa Petr | 13.6.2008 08:13
RE: Alternativa Marek Macura | 13.6.2008 16:19
Perspektiv (CZ)TJ | 13.6.2008 07:39
RE: Perspektiv e-lisak | 24.10.2008 14:39
 
 
 
 

Články z Stavební spoření

Monika Hrušová | 7.2.2012 00:00 Stavební spoření vs. Hypotéky: Vítěz je jasný

Minulý rok byl pro stavební spořitelny kritický. Změny, které naši zákonodárci odsouhlasili, stavebnímu spoření celkem ublížily. Lidé raději momentálně využívají hypoteční úvěry. Celý článek »

Komentářů: 0 / 0

Petr Zámečník | 1.1.2012 00:00 PF 2012 aneb Co nás čeká a nemine

Odbíjení hodin za doprovodu ohňostrojů a odletujících zátek od sektu oznámilo příchod roku 2012. A s novým rokem nabývá účinnosti plejáda zákonů ovlivňujících realitní trh: Potvrzena je nižší státní podpora stavebního spoření, mění se formulář Katastru nemovitostí, novinky jsou v DPH i dani z nemovitostí a pokračuje zvyšování regulovaného nájemného. Celý článek »

Komentářů: 0 / 0

Monika Hrušová | 15.12.2011 00:00 Stavební spořitelny nadělují a prodlužují akční nabídky

I stavební spořitelny se chystají na Vánoce a tak se rozhodly svým klientům něco nadělit. Získat můžete například zvýhodněné podmínky u stavebního spoření, sportovní tašku nebo snížení úrokových sazeb u překlenovacích úvěrů na bydlení. Celý článek »

Komentářů: 0 / 0

Petr Zámečník | 2.12.2011 00:00 Stavební spoření: Jak na řádný úvěr za dva roky

Získat řádný úvěr od stavební spořitelny není jen tak. Musíte naspořit minimální částku. K tomu spořit alespoň dva roky. A navíc dosáhnout dostatečně vysokého hodnotícího čísla. Chcete-li ale úvěr skutečně za dva roky, musíte se hodně činit. Kolik musíte jednorázově vložit a kolik musíte pravidelně spořit? Celý článek »

Komentářů: 3 / 3 Poslední komentář: 2.12.2011 21:50

Monika Hrušová | 1.12.2011 00:00 Kam pro stavební spoření? Třeba k Vodafonu

Raiffeisenbank spolupracuje s operátorem již delší dobu. Nově však bude možně si na čtyřech pobočkách Vodafone sjednat například stavební spoření, eKonto nebo kreditní kartu. Celý článek »

Komentářů: 0 / 0

Další články »

Krátké zprávy z Stavební spoření

| 8.12.2011 12:02 Klienti Stavební spořitelny České spořitelny mají nyní stavební spoření zdarma

Stavební spořitelna České spořitelny (SSČS) nabízí do 31. prosince 2011 zvýhodněné podmínky při uzavření smlouvy o stavebním spoření. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

| 5.12.2011 13:40 SSČS snižuje úrok u zajištěných úvěrů

SSČS nově poskytuje úvěry HYPO TREND s fixací na tři roky od 3,55 % p. a. od 4,10 % p.a. s pevnou sazbou na celou dobu splatnosti. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

| 24.11.2011 11:31 Stavebné sporenie: Štátna prémia bude v budúcom roku maximálne 15 eur

Píšeme na Investujeme.sk: Do parlamentu opäť smeruje vládny návrh zmien v stavebnom sporení. Poslanci pôvodne novinky schválili ešte v septembri, prezidentovo veto však pri opätovnom hlasovaní v októbri zvrátiť nedokázali. Nový návrh akceptuje prezidentove pripomienky a ruší retroaktivitu, z pohľadu sporiteľa je však obmedzujúcejší, štátnu prémiu znižuje maximálne na 15 eur. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

| 2.11.2011 13:49 Sebral dětem stavební spoření, soud se ho zastal

Ústavní soud se zastal muže, který vypověděl stavební spoření svých dětí a peníze utratil. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

| 1.11.2011 16:29 Stavební spoření a úvěry Wüstenrot jsou nyní ještě lepší

S mimořádnou nabídkou vstoupila do závěru roku stavební spořitelna Wüstenrot. U nově sjednaných smluv zvýšila úrokovou sazbu z úspor na 3 % ročně. Překlenovací úvěry vyřizuje bez poplatku. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Další zprávy »

Přiřazené texty z Stavební spoření

| 2.8.2011 15:39 Mapy nájemného

Mapy nájemného v České republice. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

| 2.8.2011 15:33 Karlovarský kraj - mapy nájemného

Mapy nájemného Karlovarského kraje. Nájemné pro byt o rozloze 65 m2. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

| 2.8.2011 15:31 Moravskoslezský kraj - mapy nájemného

Mapy nájemného Moravskoslezského kraje. Nájemné za byt o velikosti 65 m2. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Další přiřazené texty »

Anketa

Bude rok 2012 lepší než rok 2011?

Celkem hlasovalo 246 čtenářů

Nejčtenější články za posledních 14 dní

Jak na daň z nemovitostí v roce 2012 Petr Zámečník | 11.1.2012 00:00

Daňové přiznání k dani z nemovitostí se podává pouze při změně ve vlastněných nemovitostech. Letos ale někteří majitelé nemovitostí budou muset daňové přiznání podat i beze změny. Proč? A jak naleznete koeficienty pro výpočet daně z nemovitostí? Celý článek »

Komentářů: 0 / 0

Nemovitosti a daně v roce 2011: Kdy podat přiznání a zaplatit daň? Petr Zámečník | 4.1.2011 00:00

Vlastnictví nemovitosti zavazuje. Její majitel je povinen nejen se o ni řádně starat, ale navíc musí platit i daně. Jaké daně a kdy je třeba zaplatit? A jaká daňová přiznání bude muset majitel bytu či domu podávat v roce 2011? Celý článek »

Komentářů: 2 / 2 Poslední komentář: 17.5.2011 09:08

Daňové přiznání k dani z převodu nemovitosti: Podrobný návod k vyplnění Petr Zámečník | 18.3.2010 00:00

Prodáváte rodinný dům, byt či jinou nemovitost? Pak musíte podat daňové přiznání k dani z převodu nemovitosti. Jak si s vyplněním daňového přiznání poradit? Přinášíme podrobný návod "krok za krokem". Celý článek »

Komentářů: 7 / 7 Poslední komentář: 7.2.2012 21:13

Daňové přiznání k dani z nemovitostí 2010: Podrobný návod k vyplnění Petr Zámečník | 26.1.2010 00:00

Daňové přiznání je noční můrou většiny lidí. Jak si poradit s prázdnými kolonkami? Co vyplnit do jednotlivých políček? Přinášíme podrobný návod na vyplnění daňového přiznání k dani z nemovitostí v roce 2010. Celý článek »

Komentářů: 0 / 0

Daňové přiznání k dani z nemovitostí 2012: Podrobný návod k vyplnění Petr Zámečník | 16.1.2012 00:00

Jak správně vyplnit daňové přiznání k dani z nemovitostí? Přinášíme podrobný návod k vyplnění daňového přiznání v roce 2012. Jedná se o doplněné vydání podrobného návodu z předchozích let. Celý článek »

Komentářů: 2 / 2 Poslední komentář: 17.1.2012 22:56

Další články »