14. 09. 2016
Subjekty:
Českomoravská stavební spořitelna
Do věrnostního programu ČMSS se zapojilo 110 tisíc klientů
Věrnostní program Českomoravské stavební spořitelny (ČMSS) s názvem Získejte u Lišky (www.ziskejteulisky.cz) už využívá přes 110 tisíc klientů. „Zaměřujeme se především na oblast bydlení, slevy pomůžou při rekonstrukci i výstavbě nemovitosti. Pokud by klient využil skutečně všech slev, mohl by na výstavbě rodinného domku ušetřit i několik desítek tisíc korun,“ uvedl vedoucí digitálního marketingu ČMSS Tomáš Peterka.
Mezi nejvyužívanější benefity patří slevy na koupi a vybavení kuchyní a koupelen, zvýhodněná výměna dveří i oken či vyhledávání nejlepších řemeslníků. „Populární jsou i různé soutěže, během kterých už jsme rozdali ceny za několik milionů korun,“ dodal Tomáš Peterka. Nyní tak např. startuje soutěž spojená se začátkem nového školního roku, během které lze získat např. iPad a řadu dalších odměn vhodných pro školáky, zároveň ve věrnostním programu přibyly slevy u nových partnerů.
Získejte u Lišky je součástí přítomnosti ČMSS v on-line světě, kde největší domácí stavební spořitelna působí jako poradce klienta v různých životních situacích spojených s bydlením. Web www.tadyjemoje.cz tak klientům především přináší rady a tipy, jak vylepšit své bydlení, stránka www.ptejteselisky.cz se zaměřuje především na poradenství, rady architektů či pomoc při stavebních pracích. Oblíbené jsou také Facebookové profily ČMSS i TadyJeMoje.