EUR 25.235

USD 23.713

REPO sazba ČNB 5.75 %

Inflace 2.0 %

EUR 25.235

USD 23.713

Text: Jiří Havelka

05. 11. 2015

0 komentářů

dTest pořádá hromadnou změnu dodavatelů energií

 


 

„Po ukončení fáze registrace proběhne v únoru 2016 online aukce, v níž vybereme dodavatele energií, který předloží nejlepší nabídku. Po aukci všem zaregistrovaným spotřebitelům zašleme osobní nabídku s výpočtem možné úspory při změně dodavatele. Bude jen na nich, zda se ji rozhodnou přijmout, nebo ne. Neexistuje žádná povinnost nebo závazek, který by registrované spotřebitele nutil stát se zákazníkem vítězného dodavatele,“ vysvětluje Lukáš Zelený, vedoucí právního oddělení dTestu. Aukce proběhne 11. února. K prvním dodávkám levnější energie by mělo dojít během dubna příštího roku.

„Trh není transparentní a spotřebitelé mají obtíže se zorientovat v nabídce a vyhodnotit, který produkt je pro ně nejvýhodnější. Tyto bariéry mnoho spotřebitelů odrazují od změny dodavatele, a tak zůstávají u toho stávajícího, ačkoli pro ně podmínky nejsou výhodné. Proto jsme se rozhodli uspořádat hromadnou změnu dodavatelů energií. Je to poprvé, co podobnou akci v Česku pořádá spotřebitelská organizace,“ říká ředitel dTestu Martin Černý.
Zdroj : Tisková zpráva dTest

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.57 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.37%

6.27%

6.3%

6.32%

6.3%

6.24%

6.19%

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%

5.57%
Historie vývoje


Související články

Odpovědnost pronajímatele za dluhy nájemce vůči dodavatelům energií

Život může přinést nelehké životní situace. Jednou z nich může být i případ, kdy nájemce v průběhu nájemního vztahu přestane platit zálohy na dodávky energie, čímž může způsobit řadu problémů i svému pronajímateli. Kdo a za jakých podmínek je vlastně za tyto dluhy odpovědný? Jakým nástrahám je pronajímatel vystaven?

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

13. 10. 2023

Lukáš Zelený: Usilujeme o smírné řešení spotřebitelských sporů

Vánoce přešly a s nimi spojené nakupování může vyústit ve složitý reklamační proces. Kam se obrátit, pokud obchodník odmítá zakoupenou věc řádně reklamovat a nechceme rovnou podávat podnět na Českou obchodní inspekci? Poradí Lukáš Zelený z projektu VašeStížnosti.cz časopisu dTest, který nabízí alternativní řešení spotřebitelských sporů.

Text: Jiří Havelka

30. 12. 2015


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *