Ze statistik společnosti Golem Finance vyplývá, že akčních nabídek každoročně přibývá. V minulém roce jich banky realizovaly 269, rok předtím 217, v roce 2011 to bylo 215 akčních nabídek a v roce 2010 „pouze“ 126. Nejčastěji banky přistupují ke slevám na poplatku za zpracování (34 %), nabízejí akční sazbu (28 %), nebo za určitých podmínek zlevňují úrokové sazby (20 %).
Nejnověji přišla Zuno Bank s tím, že odpustí poplatek za správu i těm klientům, kteří mají hypotéku již delší dobu a dokonce jim peníze zaplacené na poplatcích vrátí. A Česká spořitelna zase začíná prodávat hypotéky prostřednictvím Facebooku, přičemž motivací pro klienty je fakt, že pokud jich bude více než 250, získají nižší úrokovou sazbu.
Zdroj: Tiskové zprávy Golem Finance, Equa Bank a České spořitelny