Banky lákají klienty na akční nabídky

Význam hypotečních úvěrů pro banky a zostřující se konkurenční boj vede banky ke stále častějšímu využívání akčních nabídek. Klientům se tak prakticky nevyplatí brát si hypotéku bez akce.

Ze statistik společnosti Golem Finance vyplývá, že akčních nabídek každoročně přibývá. V minulém roce jich banky realizovaly 269, rok předtím 217, v roce 2011 to bylo 215 akčních nabídek a v roce 2010 „pouze“ 126. Nejčastěji banky přistupují ke slevám na poplatku za zpracování (34 %), nabízejí akční sazbu (28 %), nebo za určitých podmínek zlevňují úrokové sazby (20 %).

Nejnověji přišla Zuno Bank s tím, že odpustí poplatek za správu i těm klientům, kteří mají hypotéku již delší dobu a dokonce jim peníze zaplacené na poplatcích vrátí. A Česká spořitelna zase začíná prodávat hypotéky prostřednictvím Facebooku, přičemž motivací pro klienty je fakt, že pokud jich bude více než 250, získají nižší úrokovou sazbu.

Zdroj: Tiskové zprávy Golem Finance, Equa Bank a České spořitelny

Předchozí článek: «
Následující článek: »

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *