Home staging pomůže zvýšit cenu prodávané nemovitosti

Metoda profesionální přípravy interiéru před prodejem nemovitosti a její prezentace na realitním trhu se nazývá home staging. Tato metoda je poměrně novinkou na českém realitním trhu, za to v zahraniční je již léta používána. 

„Kromě profesionálních služeb prověřené realitní kanceláře radíme využít i metodu zvanou home staging, kdy si designér prohlédne prodávanou nemovitost a dá svá doporučení na vylepšení. Poradí, jak stávající vybavení naaranžovat tak, aby zvýraznilo dobré stránky nemovitosti a interiér působil na zájemce co nejlepším dojmem a oslovil jich co nejvíce. Úpravy pak může provést designér nebo sám majitel na základě jeho rad. Cílem home stagingu je pomoci prodat co nejrychleji a za nejvyšší možnou cenu,“ uvedl Martin Němeček, předseda představenstva Realitní společnosti České spořitelny (RSČS).

„Prodej nemovitosti v České republice trvá průměrně asi 4 až 6 měsíců. Podle statistik se v zahraničí při prodeji nemovitosti upravené metodou home staging cena nemovitosti zvyšuje až o 6,9 % a prodejní doba se zkracuje téměř o pětinu. To je pro klienty pádný a přesvědčivý argument,“ uvádí Milan Vrbík, ředitel brněnské franšízové pobočky RSČS/Finezza reality.

Zdroj: Tisková zpráva Realitní společnosti České spořitelny

Předchozí článek: «
Následující článek: »

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *