Kreativita developerů nezná mezí

Pryč jsou časy, kdy byly nové byty prodány z projektů na papíře. Velká konkurence na realitním trhu proto nutí developery vymýšlet stále nová lákadla pro kupující. Stavby cyklostezek, minikin, vinných sklípků v garážích či školek ve spolupráci s radnicemi již nejsou výjimkou.

To vše a ještě více naleznete zejména v bytech střední cenové kategorie (45 – 60 tisíc korun za metr čtvereční), které tvoří největší část volných bytů. U levnějších bytů si musíte vystačit s pískovištěm.

Pozor si však dávejte na náklady na provoz a údržbu, které jsou samozřejmě hrazené obyvately domů. Developeři již dnes proto upouštějí od budování bazénů, jejichž údržba a provoz jsou finančně náročnější. Zaměřují se spíše na budování sportovišt či zeleninových zahrádek.  

Městské části začínají přicházet na to, že můžou po developerech něco chtít,“ uvedl obchodní ředitel developerské společnosti Star Group Jan Kalaš. „Myšlení developerů se změnilo. Nestačí jen namalovat byty a prodat je,“ řekl Ondřej Diblík z realitní kanceláře Lexxus.

Zdroj: iHNed.cz

Předchozí článek: «
Následující článek: »

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *