Raiffeisenbank vyhrála letošní žebříček Indexu Kvality Obsluhy

Vzhledem k současné situaci na hypotečním trhu, kdy jsou rozdíly mezi jednotlivými úrokovými sazbami minimální, patří mezi faktory, které jsou pro klienta rozhodující při výběru hypotéky například přístup a přesvědčivost poradce nebo nabídka souvisejících produktů. V hodnocení bank se na prvním místě žebříčku Indexu Kvality Obsluhy letos umístila Raiffeisenbank, kterou následuje UniCredit Bank a Komerční bank.

„Raiffeisenbank je v dlouhodobém srovnání kvality prodeje hypotečních úvěrů nejlepší bankou na českém trhu, v několika posledních letech pravidelně ovládá žebříček námi hodnocených bank,“ uvedl Martin Snížek z agentury Market Vision, která provedla průzkum IKO – Index Kvality Obsluhy.

„Necelé tři čtvrtiny poradců dokázaly vysvětlit srozumitelně a pochopitelně postup pro získání hypotečního úvěru, jen 12 procent jich však třeba zmínilo možnost uplatnění daňových odpočtů,“ řekl Martin Snížek.

Zdroj: E15.cz

Předchozí článek: «
Následující článek: »

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *