Realitky nabízejí k prodeji kde jakou nemovitost. Teď už i Pražský hrad

Společnost Czech Point 101 přes internet „prodává“ Pražský hrad. Jde o kampaň, kterou chce realitka upozornit na svůj spor s ministerstvem vnitra ohledně ochranné známky „Czech Point“. Ministerstvo spor považuje za účelový.

Unikátní hrad v historickém srdci Prahy je na prodej. Tento velkolepý hradní komplex zahrnuje královské paláce, katedrálu, kostely, zahrady a vinice. Celková rozloha pozemku činí 70 000 m2. Mezi původní obyvatele patřil například císař Rudolf II. nebo prezident Václav Havel,“ láká realitní společnost zájemce o exkluzivní nemovitost.

Realitní kancelář Czech Point 101 chce touto cestou upozornit veřejnost na praktiky českých politiků. „Ministerstvo vnitra nás neustále obviňuje, že jsme ochrannou známku Czech Point registrovali pouze proto, abychom se zviditelnili na jejich projektu. Avšak my jsme obchodní jméno Czech Point (101) používali již od roku 2003 a naši ochrannou známku jsme registrovali dříve, než vládní projekt Czech Point vůbec v praxi existoval,“ uvedl mluvčí společnosti Nathan Brown.

Ministerstvo vnitra používá ochrannou známku zcela v souladu s jejím zaregistrováním a jakýmkoliv způsobem nezasahuje do podnikatelské činnosti společnosti Czech Point 101,“ prohlásil Jiří Korbel z odboru tisku ministerstva vnitra.

hrad-na-prodej

Zdroj: ČTK

Předchozí článek: «
Následující článek: »

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *