V Praze se otevírá německý řetězec Motel One

V budově finanční skupiny Penta v pražské ulici Na Poříčí se rozbíhá provoz hotelu značky Motel One. Český trh tak po delší době přivítal další zahraniční hotelový řetezec, tentokrát německý.

Prostor v Praze určitě stále je, pro turisty je vždy dobře, když se zpestří nabídka. A dle mého názoru by v Praze měly být zastoupeny všechny velké nadnárodní sítě,“ řekl prezident Asociace hotelů a restaurací Václav Stárek.

Pražský Motel One nabídne na sedmi podlažích 141 pokojů. Sází přitom na náročný design, zároveň netradičně pomíjí zavedenou hvězdičkovou klasifikaci jako zastaralou.

Motel One je vyhledávaný hlavně díky tomu, že nabízí nejvyšší kvalitu za běžné ceny, které navíc neměníme podle sezony,“ uvedl manažer hotelu Aleš Machač. Podle něj už je hotel na svátky z většiny zarezervován. Cena za pokoj začíná na 59 eurech.

Florentinum v sousedství

Budova hotelu navazuje na komplex Florentinum, Penta do její rekonstrukce investovala 200 milionů korun. Motel One má s finanční skupinou dlouhodobou smlouvu. Otevření pražského hotelu je součástí širší evropské expanze řetězce, který vznikl v roce 2000 v Mnichově. V posledních letech se z Německa vydal například do Velké Británie, Rakouska a Belgie, chystá se do Polska, Švýcarska či Nizozemska. Nyní firma provozuje 54 hotelů, do dvou let jich chce mít o dvacet víc.

Český hotelový trh se v posledních dvou letech vzpamatovává z krize, oživení je patrné především na počtu zahraničních turistů. Letos podle předpokladů – i přes výpadek příjezdů z Ruska – poprvé padne hranice osmi milionů hostů. Nové firmy ale přicházejí jen váhavě. Posledním velkým přírůstkem byl loňský příchod asijské sítě Pentahotels. Ta rovněž sází na design a neotřelý přístup k hostům. Například místo tradiční recepce má bar. Naopak z trhu zmizely značky Kempinski a Rocco Forte.

Zdroj: E15

Předchozí článek: «
Následující článek: »

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *