Z Čechů se v krizi opět stávají kutilové

Podle statistik společnosti Home Credit si Češi v době krize opět více nakupují nářadí pro kutily, zahradnické nástroje a stavebniny a častěji se pouštějí do opravování starších věcí namísto kupování nových.

Objem peněz poskytnutých v tomto segmentu trhu za první čtvrtletí vzrostl v porovnání s prvním čtvrtletím minulého roku o 272 %. Prodej domácího a zahradnického nářadí, zahradnických nástrojů a zboží pro drobné stavební práce v interiérech, které poskytujeme českým spotřebitelům na splátky, překonal naše očekávání.“ uvádí Vojtěch Ščevík, obchodní ředitel společnosti Home Credit a.s.

Více čtěte v tiskové zprávě Home Credit.

Předchozí článek: «
Následující článek: »

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *