EUR 25.305

USD 23.413

REPO sazba ČNB 5.75 %

Inflace 2.0 %

EUR 25.305

USD 23.413

03. 08. 2015

0 komentářů

LEXXUS nové služby pro developery

 


 

Kromě standardních služeb prodeje a managementu prodeje, který obnáší vše od seznámení klienta s projektem, přes vlastní prodej a podpis smluvních dokumentů, až po spolupráci při předání jednotek, společnost LEXXUS nově nabízí několik dalších produktů. Novinkou je například oddělení online, dále oddělení PR a projekt marketing managementu.

Díky obecným tendencím a změnám v chování zákazníků, kteří se při hledání informací o novém bydlení rychle zvykli hledat na místo v tiskových materiálech na internetu, reaguje společnost LEXXUS posílením a vytvořením interního týmu, který se primárně zabývá propagací projektů online. Další doplňující služba je PR oddělení zajišťující komunikaci jak společnosti LEXXUS, tak zároveň komunikaci pro developery a pro jednotlivé projekty, které má LEXXUS v exkluzivní nabídce. V neposlední řadě je novinkou kompletní projekt marketing management, který zastřešuje marketing developerů a projektů buď jako celek na klíč, případně jednotlivé části marketingu (vizualizace, logo projektu, kompletní kreativní koncept, brožury a další propagační materiály, či online kampaň). Všechny tyto produkty a služby jsou k dispozici jak pro interní potřeby společností LEXXUS a Lexxus Norton, tak i pro naše partnery. 

Neodmyslitelnou součástí konceptu LEXXUS je prodejní centrum, ve kterém zaznamenáváme enormní narůst návštěv zákazníků, kteří oceňují umístění a dostupnost prodejního centra a péči, která je jim věnována při jejich návštěvě. Dle průzkumů provedených nezávislými subjekty, které společnost LEXXUS nechává pravidelně provádět, je značka LEXXUS synonymem nového bydlení v Praze.    

„Naším cílem je i nadále sledovat nové trendy a moderní technologie, které pomohou jak nám, tak našim developerům prodávat na stále vyšší úrovni,“ potvrzuje Denisa Višňovská ze společnosti  LEXXUS. „Nově vznikající oddělení a produkty nás opět posouvají dále a zjednodušují život našim partnerům i klientům. Důkazem toho je rozšíření naší nabídky o desítku nových projektů a několik set nových bytů jen v posledních třech měsících“, dodává.

Součástí probíhajících změn je i nová image značky Lexxus Norton, která se zaměřuje na prodeje a pronájmy luxusních bytů a domů. Kromě několika velkých diskrétních transakcí, které společnost zajišťovala v posledních měsících, i zde sledujeme narůst nabídky projektů a zvyšující se zájem ze strany klientů. „Těší nás narůst zájmu a ocenění profesionality týmu značky Lexxus Norton ze strany klientů. I nadále je Lexxus Norton záruka úspěšného prodeje luxusních nemovitostí,“ říká Marianna Krausová, partner Lexxus Norton.  

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.62 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.34%

6.37%

6.27%

6.3%

6.32%

6.3%

6.24%

6.19%

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%
Historie vývoje


Související články

Versace, Fendi nebo Armani vstupují do rezidenčního sektoru

Aktuální analýza Savills „Branded Residences Report“ uvádí, že počet renomovaných značkových apartmánových rezidencí se celosvětově za posledních deset let zvýšil o více než 160 %. Nové značky, lokace a posun ve standardech vybavení hotelů tento sektor posunují na stále vyšší úroveň. Celkem bylo na světě dokončeno více než 690 takových rezidencí a do roku 2030 by […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

12. 12. 2023

Bytová výstavba a nedostatek bydlení

Trh s novými byty ožívá. Prodeje rostou a ceny stagnují

Trh s novými byty v Praze v prvním čtvrtletí letošního roku ožil. Prodeje v mezičtvrtletním srovnání vzrostly téměř o pětinu a ceny se výrazněji nezměnily. Další vývoj ovlivní především situace na hypotečním trhu.

Text: Jana Zámečníková

Foto: sxc.hu

20. 04. 2023

Zdarma garáž, kuchyň nebo dotovaná hypotéka – developeři shánějí kupce

Developeři aktuálně nabízí různé pobídky pro kupující. Nejčastěji se jedná o garážové stání zdarma, příspěvek na vybavení či výhodnější hypotéky. Při platbě v hotovosti lze u větších developerů výjimečně získat i slevu z kupní ceny. Vyplývá to z analýzy Home Portal, který posuzoval nabídky 102 developerů, přičemž 58 % z nich pobídky využívá.

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

16. 11. 2022


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *