Fincentrum Media s. r. o.
Investujeme.cz Investujeme.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.sk InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

compare_and_calc.jpg db-hypoindexu.jpg
 
Děkujeme našim partnerům:
Výhodné hypotéky od Hypoteční banky
Výhodné hypotéky od Hypoteční banky

 


Příspěvek na bydlení od 1. 1. 2011 vzroste

Autor: Petr Zámečník | 17.12.2010 00:00 | Kategorie: Státní podpora
Škrty a úsporná opatření jsou dnešní realitou. Přesto vláda rozhodla o zvýšení příspěvku na bydlení. O kolik příspěvek od Nového roku vzroste? A jak moc zatíží státní rozpočet, který jinak šetří, kde se dá?

Příspěvek na bydlení od 1. 1. 2011 vzroste >> sdílejte na sociálních sítích

 
 
Titulek: příspěvek na bydlení
Od: Elis
Datum: 30.01.2012 20:09
 

chtěla jsem se zeptat jestli se do příspěvku na bydlení počítá hypotéka na byt v kterém žiju.Děkuji

Titulek: traditionalspellcaster@yahoo.com
Od: Prorok salám Aluta, Vás vítá
Datum: 19.01.2012 14:57
 

Prorok salám Aluta, Vás vítá Mé jméno je prorok, salám Aluta kouzlo a já jsem profesionální tradiční léčitel kouzla, která se specializuje v oblasti lásky, peníze, moc, úspěch, štěstí a čarodějnice řemesla, Pregnacy, Dědičnost Propertie, získat zpět své rozvedeného manžela zpět. Můžu vám pomoci s jakýmkoliv problémem či přání, které můžete mít. Mám víc než 30 let zkušeností v oboru kouzlení / duchovní léčení. V průběhu let jsem pracoval pro tisíce klientů ve více než 80 zemí celého světa. Mé služby jsou velmi v poptávce, která je důkazem úspěchu jsem dosáhnout na každodenní bázi. Můžeme také pomoci těm, kteří byli oběťmi podvodu v podobě falešných úvěr věřiteli, nebo jakýmkoli způsobem se scamed dostat zpět své peníze z této půjčky falešné věřitele tím, že obsazení naší magické kouzlo této falešné úvěru věřiteli a vrátí zpět peníze, které podvod od vás a také pošlou zpět peníze ve vaší zemi. Pomohli jsme tolik lidí na celém světě a jsou spokojeni se svou naše kouzlo casting.the Jediné, co musíte udělat, je poslat nám falešný úvěr věřiteli e-mailové adresy, a také název správcovské společnosti a budeme které vám pomohou, budeme cast kouzla ruturn zpět své peníze na to falešné půjčky věřitelem a hned po 3 dnech budou kontaktovat a zeptat se, jakým způsobem bude posílat zpět peníze, podvod od vás, takže to je pravá doba dostat zpět své peníze z tohoto podvodu lidí. Máte rádi problémy / otázky, které budete potřebovat vyřeší? Máme různé lásky, kouzel, které změní váš život navždy. Ztratili jste milovaného člověka? Jste zamilovaná do někoho, kdo nevypadá, že o tebe? Je vaše milované zamilovaná do někoho jiného? Zavolejte mi a já se sebrat všechny své síly, aby se vaše sny. Jste bojovat vyjít s penězi? Jste zažívá finanční krize a nemůžete zaplatit všechny své účty? Vím, jaké to je. Dovolte mi, abych vám pomůže tím, že obsadí jeden z mých hodně hledal po penězích kouzla. Já vám může pomoci zvýšit své příjmy, země, práci, o kterou po něm, vám pomůže dosáhnout úspěchu v mnoha oblastech, zlepšit své štěstí, a mnohem více ... Žijete v neustálém strachu? Potřebujete Ochrana kouzlo? Zavolejte mi a já se vrhá velmi účinnou ochranu kouzlo, které bude chránit vás a vaše blízké od zlého. Nečekejte, až bude příliš pozdě. Kontaktujte nás. Tradiční Chrám bohů. Specializuji se v různých oblastech odlévání pravopisu. Můžu vám pomoci s jakýmkoliv problémem, že byste mohla směřovat. Zavolej mi nyní pro okamžité výsledky.

Titulek: příspěvek na bydlení
Od: Šeri
Datum: 18.01.2012 15:49
 

Dobrý den, chci se zeptat jestli mám nárok na příspěvek na bydlení, když jsem již 6 měsíců na nemocenské. Děkuji

Titulek: Příspěvek na bydlení, smlouva od rodičů
Od: rasenka
Datum: 17.01.2012 11:36
 

Bydlím sama s dvěmi dětmi v bytě u rodičů.Každý máme samostatnou kuchyn,koupelnu a pokoje.Ale elektřinu a vodu + topení je od rodičů.Nemáme zvláště elektroměr apod.Každý měsíc jim musím platit pulku z inkasa. Potřebuji poradit nebo poslat na mail (rasenka2@seznam.cz), jak má vypadat nájemní smlouva.Rodiče mi odmítají nějak pomoci, prý je to moje vina, že mám malo peněz ,ale peníze si berou každý měsíc, prý nechtějí kvůli mě chodit na finanční úřad. Prosím poradte mi, děkuji moc.

Titulek: pyenAoBiCLMgcR
Od: Louise
Datum: 30.12.2011 06:22
 

I saerhced a bunch of sites and this was the best.

Titulek: Informace o prispevku na bydleni
Od: Klara
Datum: 25.11.2011 13:06
 

Dobry den, mam dotaz ohledne prispevku na bydleni, je listopad kdy si mohu nechat potvrdit potvrzeni o prijmu? musim dodrzovat kvartaly a nebo je to za posledni tri mesice?? dale jak je to s potvrzenim placeni najmu? platim z uctu musim dodat cely vypis a nebo mohu vse zacernit a nechat tam jen placeni najmu a energii? budu moc rada za odpoved hezky den

Titulek: PxdtXJmIhnTw
Od: Kerryn
Datum: 22.07.2011 16:17
 

Many many qaultiy points there.

Titulek: zaplatit bydlení
Od: Lenka
Datum: 02.06.2011 18:38
 

Potřebuji poradit,mám nájemní smlouvu,mám tam trvalé bydliště. Platím 8000Kč nájem včetně služeb ve kterém je i 1000Kč fond oprav,ale ten mi nechtějí proplatit,protože si ho má majitel platit sám. Zajímalo by mě jestli když by mi majitel napsal podnájemní smlouvu jestli by mi zaplatili celé bydlení.

Titulek: RE: zaplatit bydlení
Od: Radek
Datum: 07.06.2011 14:20
 

Majitel vám podnájemní smlouvu uzavřít nemůže. Může ale zvýšit nájemné o fond oprav a fond oprav vám neúčtovat zvlášť.

Titulek: Vyplácení příspěvku
Od: elen
Datum: 23.05.2011 14:57
 

Mohl byste mi někdo zodpovědět dotaz, jak často se příspěvek na bydlení vyplácí? Rozhodující jsou příjmy a náklady za čtvrtletí, vyplácí se tento příspěvek také 1x za čtvrtletí nebo každý měsíc? Tedy ta částka, která mi vychází v "kalkulačce" na webu pro výpočet, je částka na měsíc?? A druhý dotaz. Vyplňovala jsem nyní podklady za 1. čtvrtletí 2011. Příspěvek tedy dostanu zpětně za 1. čtvrtletí na na 2. čtvrtletí budu muset znovu podat žádost? Děkuji, Elen

Titulek: RE: Vyplácení příspěvku
Od: inka
Datum: 25.06.2011 08:29
 

Pokud vím (o příspěvek jsem žádala minulý rok), tak se za každé čtvrtletí zpětně, dokládají příjmy a výdaje za celé čtvrtletí a úřad práce pak vypočítá částku, kterou budete dostávat měsíčně. Mě vypočítali,že mám nárok na cca 2.400Kč a posílali mi 800Kč každý měsíc. Další čtvrtletí jsem musela žádat o příspěvek znovu, ale tam jsme na domácnost (příjmy) asi o 50Kč přesáhli nějaký limit a už jsem nic nedostala.

Titulek: mám nárok na příspěvek na bydlení
Od: děděk
Datum: 10.05.2011 22:39
 

Jsem v dúchodu za byt platím se vším všudy 6555 a důchod mám 9800 jsem z prahy v nájemním bytě u majitele

Titulek: RE: mám nárok na příspěvek na bydlení
Od: Radek
Datum: 11.05.2011 10:36
 

Pokud máte v bytě trvalé bydliště, tak určitě.

Titulek: romeoloancompany@gmail.com
Od: Pan Romeo Jerry
Datum: 17.04.2011 16:02
 

Dobrý den Vítejte na romeo úvěr půjčitel Jste v jakékoli finanční potíže? Vaše pomoc je nyní. Jste nedává spát v noci znepokojující, jak se dostat úvěr? Nedovolte, aby vaše sny die, Kontakt (romeoloancompany@gmail.com) pro snadnou a spolehlivou půjčku. tyto údaje: Dlužníků INFORMACE Vaše celé jméno .................... Adresa .......................... Účel .......................... Výše půjčky potřebné ................ Doba trvání úvěru ................... Vaše země .................... Povolání ...................... Vaše telefonní číslo ................ Měsíční příjem .................. Sex .. ........................... Váš věk .......................... Fax ............................. Kontaktní e-mail: (romeoloancompany@gmail.com) Díky Pan Romeo Jerry

Titulek: RE: romeoloancompany@gmail.com
Od: CECILIA
Datum: 11.05.2011 16:42
 

USTED ES UN ESTAFADORR!!

Titulek: RE: romeoloancompany@gmail.com
Od: Ajka
Datum: 27.04.2011 20:31
 

Chci se zeptat. Kdyz mam podnajem s trvalym pobytem, mam narok na prispevek na bydleni? Diky moc, porad mam v tom bordel...

Titulek: Dotaz
Od: rrenoa
Datum: 22.02.2011 17:37
 

Dobrý den, chtěla bych se zeptat,kdybych šla do podnájmu za 10000kč při mé finanční situaci,rodičovský přispěvěk 3800kč plus alimenty 4000kč.Kolik by asi byl příspěvěk pokud by tedy nějaký byl. Moc děkuji za ochotu a odpověd.R

Titulek: RE: Dotaz
Od: dotaz 2
Datum: 27.04.2011 20:32
 

mam trvaly pobyt v byte, ale jedna se o podnajem....mam narok na prispevek na bydleni? Financne atp. vyhovuji. dik

Titulek: RE: Dotaz
Od: jana
Datum: 24.02.2011 03:28
 

Vysoky najem, zalezi na poctu osob, energie, trvaly pobyt podminkou, souhlas majitele nebo jeho pritomnost, ale je to ruzne, nekde se nepodivaji ani do dokladu ..., spocitat zivotne minimum vsech, deti -rp i vyzivne, u vsech i jine priplatky, zpetne vyuctovani za 3. mesice, od 1. v mesici, moje zkusenost, treba to pomohlo.

Titulek: RE: Dotaz
Od: Radek
Datum: 23.02.2011 08:16
 

Řekl bych, že pravděpodobně by nebyl - v podnájmu nezískáte nejspíš trvalé bydliště, které je pro přiznání příspěvku nezbytnou podmínkou.

Titulek: příspěvek na bydlení
Od: Jana Bártová
Datum: 10.02.2011 16:36
 

Chtěla bych se zeptat, zda mám nárok na příspěvek na bydlení, když jsem rozvedená, nezaměstnaná a mám v péči tří leté dítě. Bydlím u rodičů a musím přispívat na inkaso.Děkuji za odpověd.

Titulek: RE: příspěvek na bydlení
Od: jana
Datum: 24.02.2011 03:30
 

Co vim - deti, nebo snacha - spolecne bydleni, nedostavaji nic, vsude jinak ...

Titulek: Šikana nebo pravda?
Od: sněhulák
Datum: 02.02.2011 18:21
 

Na sociálce oznámila úřednice snaše, že příspěvek na bydlení tento kvartál nedostane, až příští, údajně proto, že se k trvalému pobytu přihlásila až 8.ledna.(ne od začátku roku)Dosud ho pobírala zde v Hradci Králové na jiné trvalé adrese. Jde o šikanu, nebo o co? vůbec to nechápu. Je to podle zákona, poradí mi k tomu někdo?

Titulek: RE: Šikana nebo pravda?
Od: jana
Datum: 24.02.2011 03:31
 

Moje zkusenost - 2. v mesici ataky nic, smula.

Titulek: co se počítá do nákladů na bydlení
Od: Ben
Datum: 30.12.2010 14:20
 

Počítá se do nákladů na bydlení i hypotéka?

Titulek: RE: co se počítá do nákladů na bydlení
Od: Radek
Datum: 31.12.2010 16:16
 

Celá hypotéka (její splátka) určitě ne, úroky si myslím, že taky ne.

s 60 000 obyvateli.

Titulek: podnájmy
Od: jaroslava.janku@centrum.cz
Datum: 29.12.2010 01:14
 

moc Vám vem děkuji za rady,ale bohužel mám opravdu smůlu,oběhala jsem co jsem mohla /úřady/-prý jeto bohužel menší mezera v zákonech,ale to je v našem státě normální.Ale i tak moc díky

Titulek: caca
Od: bastielba@seznam.cz
Datum: 28.12.2010 12:25
 

Souhlas majitele nepotřebujete. Trvalý pobyt je stejně vázán s platností nájemní smlouvy.

Titulek: výpočet
Od: pepa
Datum: 26.12.2010 10:03
 

Zajímalo by mě,proč zase pražáci mají privilegia.....Prahu oplotit a zapálit

Titulek: RE: výpočet
Od: Radek
Datum: 14.02.2011 13:43
 

Máte výborný nápad, pak ale počítejte s tím, že budete ještě chudší.

Titulek: RE: výpočet
Od: al
Datum: 14.02.2011 12:08
 

zkuste si v Praze bydlet,pak tady něco vykřikujte

Titulek: RE: výpočet
Od: KOLA
Datum: 27.12.2010 15:21
 

Nevím, kde jste přišel na to,že mají Pražáci privilegia. Nevím, kde bydlíte, ale Pražák v nájemním bytě musí držet hubu, platit a ani se od majitele nedozví za co, protože mu odmítá dát podklady. Když ale nezaplatí, je to důvod k ukončení nájmu a vyhazovu z bytu. TO JSOU TA PRIVILEGIA !!!

Titulek: příklad výpočtu je úplný nesmysl
Od: Jiří M.
Datum: 24.12.2010 16:03
 

zdroj výpočtu - příklad.- MPSV je nesmysl, takto se příspěvěk na bydlení nepočítá.Potom ztrácí pojem normativní náklady na bydlení smysl.

Titulek: Náklady na bydlení a příjmy
Od: Pavel
Datum: 21.12.2010 23:19
 

A) Umí prosím někdo zodpovědět, jak se vypočtou náklady na bydlení v případě vlastního RD? Je to jen "elektřina, voda, plyn, odpady"? Nebo i něco dalšího? Počítají se do toho jen pravidelné měsíční platby? Co v případě ročního vyúčtování (přeplatek/nedoplatek)? B) Jak se počítají příjmy v případě živnosti, tj. člově nemá žádné pravidelné měsíční příjmy? Vezme se daňový základ z daňového přiznání a vydělí dvanácti? Děkuji moc, Pavel

Titulek: RE: Náklady na bydlení a příjmy
Od: R
Datum: 25.12.2010 19:17
 

Podejte si žádost a oni Vám to spočítají. Za to nic nedáte, maximálně nic nedostanete. A) Přesně jak píšete v tom výčtu, i to vyúčtování se musí dokládat. B) Přesně to nevím. Ale nemusíte mít strach, vyplníte formulář a uvidíte. Příjmy a výdaje se dakládají za poslední čtvrtletí.

Titulek: podnájmy
Od: jaroslava.janku@centrum.cz
Datum: 19.12.2010 22:19
 

Zajímalo by mě proč když bydlím v podnájmu nemohu brát příspěvěk na bydlení-jsem v plném ID-7 314,-kč,beru 2000,-kč výživné na dceru/studující/ a 700,-kč přídavky/sociální příspěvěk 780,-kč bude od nového roku zrušen/.Platíme 7800,-podnájem.Můžete mi poradit jak příspěvku na bydlení docílit?/jsem silná diabetička,v současné době po chemoterapiích/Prosím zda je možné mi odpovědět na můj mail .Děkuji Janků

Titulek: RE: podnájmy
Od: hitte
Datum: 12.01.2011 08:52
 

Ale i když si do bytu dám trvalé bydliště, stejně přispěvek na bydlení nedostanu, protože tady má trvalé bydliště již majitelka, která má příjem!

Titulek: RE: RE: podnájmy
Od: jana
Datum: 24.02.2011 03:34
 

V podnajmu ne, je rozdil podnajem, pronajem, smlouva o pronajmu, bydlim tam sama . . .

Titulek: RE: RE: RE: podnájmy
Od: miky
Datum: 02.09.2011 21:14
 

mam stejny problem mam trvale bydliste a majitel bytu take a kvuli tomu me zrusily prispevek na bydleni co mam delat prosim poradte mi dali me do spolecne posuzovanych osob aniz by tam majitel bydlel.mam smlouvu a vse potrebne .diky za odpoved

Titulek: RE: podnájmy
Od: Stanley
Datum: 20.12.2010 11:04
 

V jakém městě se nachází byt, o kterém píšete? Máte v tomto bytě nahlášen trvalý pobyt?

Titulek: RE: RE: podnájmy
Od: jaroslava.janku@centrum.cz
Datum: 20.12.2010 23:25
 

Jedná se o Liberec,bohužel tam nemám trvalé bydliště-to vlastně s dcerou nemáme nikde,v OP máme stále adresu ,kde jsme bydleli s bývalým manželem.Zajímavé,ale je ,že poplatek za odvoz odpadů platíme z adresy podnájmu,nikoho nezajímá,že tam nemáme trvalé bydliště-prostě tam bydlíme,tak platíme.Děkuji

Titulek: RE: RE: RE: podnájmy
Od: Stanley
Datum: 21.12.2010 15:38
 

Jak už zmínil ostatní, k přihlášení k trvalému pobytu stačí platná nájemní, případně podnájemní smlouva. Dovolím si upozornit na fakt, že podnájmem je možný jen se souhlasem vlastníka, to může být právě to, co některé úřady požadují. Jinak je faktem to, že často úřady požadují více dokladů a potvrzení, než zákon požaduje (zejména pokud jde o cizince). Tím vším chci říct, že první krok k příspěvku je přes změnu trvalého pobytu, zbytek už je jen formalita. Nedejte se odradit a směle do toho.

Titulek: RE: RE: RE: RE: podnájmy
Od: jaroslava janků
Datum: 25.05.2011 03:33
 

Tak si všichni představte-sehnala jsem si nové bydlení,s nájemní smlouvou,bydliště v OP,všechna potvrzení,a ejhle-chtějí razítko majitele bytu-které by mi dal na žádost o příspěvek na bydlení/vlastně podniká/,dále požadují novou adresu majitele bytu-kde a u koho bydlí/zda jsou příbuzní-prostě jaký mají k sobě vzájemný vztah/,no a dopadne to asi tak,že mi dá majitel výpověd-nebot ho tato byrokracie již unavuje,já skončím asi brzo na psychiatrii,jsem zvědavá zda mi potom ty úřednice,které mi žádost vyřizují-mimochodem již od 2.4.2011,seženou nějaké bydlení.Připadám si jako by mi příspěvek vyplácely dámy ze svého,dopadla jsem tak,že jsem se tam již rozbrečela-vzteky a lítostí.Začínám být bezradná

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: podnájmy
Od: pronajímatel
Datum: 25.05.2011 15:08
 

Mno, to je ještě dobrý. Po mě (tedy po mé nájemnici) chtěli baby na úřadu kolaudační rozhodnutí - že prý jestli jsou v domě skutečně 4 byty a jeden nebytový prostor. Jenže dům je koulaudovaný z nějakýho 65. roku (nebo tak nějak) a vrácený v restituci. Tu peripetii s tím si nedovedete představit.

Titulek: RE: RE: RE: RE: podnájmy
Od: R
Datum: 25.12.2010 19:06
 

Jasně píše, že bydlí v podnájmu, takže tam trvalé bydliště mít bez souhlasu majitele nemůže a ten jí souhlas pochopitelně nedá, takže má holka smůlu, žádný příspěvek nedostane, to se měla narodit v nějakém státě dál na západ, kde sociální systém funguje, ne tady v tom (píp).

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: podnájmy
Od: xx
Datum: 04.01.2011 14:44
 

Já taktéž bydlím v podnájmu, mám řádnou nájemdní smlouvu a trvalé bydliště mám nepotřebovala jsem k tomu žádný souhlas majitele.

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: RE: podnájmy
Od: frufru
Datum: 09.05.2011 10:10
 

Dávky s podnájemní smlouvou stejně nedostaneš, jen s nájemní. Týká se to všech nevyplacených družstevních bytů, které dál pronajímají družstevníci. Bordel nad bordel.

Titulek: RE: RE: RE: podnájmy
Od: v
Datum: 21.12.2010 11:23
 

A proč tam nemáte trvalé bydliště ? Pokud máte řádnou nájemní smlouvu, tak se stačí nahlásit na úřadě, a ukázat nájemní smlouvu. Souhlas majitele nepotřebujete.

Titulek: RE: RE: RE: RE: podnájmy
Od: Radek
Datum: 21.12.2010 11:31
 

Pokud vím, tak souhlas majitele potřebuje.

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: podnájmy
Od: v
Datum: 21.12.2010 11:38
 

Pokud máte řádnou nájemní smlouvu, tak žádný souhlas majitele rozhodně nepotřebujete. Trvalé bydliště vychází ze zákona o evidenci obyvatel a na nějaké "osobní zájmy" majitelů bytů tento zákon rozhodně nebere zřetel.

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: RE: podnájmy
Od: Radek
Datum: 21.12.2010 12:00
 

V tom případě mi řekněte, proč po mě nájemníci souhlas chtěli (prý ho po nich chtěli úředníci)...

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: podnájmy
Od: v
Datum: 21.12.2010 13:49
 

viz např. výklad zákona: http://www.mvcr.cz/clanek/hlaseni-trvaleho-pobytu-996765.aspx Předložit doklad opravňující užívat byt nebo dům (např. výpis z katastru nemovitostí, nájemní smlouvu), anebo pokud doklad nevlastní, úředně ověřené písemné potvrzení oprávněné osoby o souhlasu s ohlášením změny místa trvalého pobytu. Tedy pokud máte řádnou nájemní smlouvu, tak to musí stačit. Jak jsem uvedl, trvalý pobyt vychází ze zákona o evidenci obyvatel, stát chce vědět kde se skutečně příslušný občan nachází. Pokud úředníci chtěli souhlas majitele, chtějí něco navíc, než je nutné a nájemník by to mohl napadnout, např. stížností na příslušný úřad, soudně nebo k ombudsmanovi.

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: podnájmy
Od: Radek
Datum: 21.12.2010 14:01
 

Díky, bohužel se setkávám poměrně často s "nadměrnými" požadavky ze strany úředníků.

Příklad, jak je to třeba v Německu. Tam třeba neexistuje dle zákona, že by majitel si řekl, teď byt na 2 roky někomu pronajmu. A když se na mne bude mračit, tak pak ho vykopnu, protože byt budu potřebovat pro svého známého. Tedy pokud se rozhodne v Německu byt pronajímat, pak se jedná v podstatě o zákonem regulovaný obchodní vztah. A pokud nájemník včas platí a nedělá nepořádek, tak má práva a jistoty, o kterým se českým nájemníkům ani nesní. Smlouva na dobu učitou (jak je u nás často zvykem) nebo výpověď bez důvodu (jsou zákonem přesně specifikovány možné důvody) v podstatě nejsou možné. I v Rakousku třeba je možná výpoveď pouze se souhlasem soudu. Tedy z našeho hlediska, v případě požadavku souhlasu majitele na trvalý pobyt se jedná o úchylku, která pokud budeme přejímat zvyklosti např. ze Německa nebo Rakouska, tak úplně zmizí.

Titulek: RE: podnájmy
Od: Radek
Datum: 19.12.2010 23:05
 

Jste-li v podnájmu, máte bohužel nejspíš smůlu. Potřebujete mít v bytě trvalé bydliště a to u podnájmu tuším nejde...

Titulek: RE: RE: podnájmy
Od: KOLA
Datum: 27.12.2010 15:12
 

Nevím proč by paní, která bydlí v nájemním bytě a platí nájem, měla mít smůlu a nebrat příspěvek na bydlení. Pakliže není nájemníkem u nájemníka v domě majitele. Sama jsem nájemníkem trvale hlášeným v domě u majitele a platím, tudíž zvelebuji panu domácímu jeho majetek, přestože od něj nedostávám žádné výhody. Příspěvek na bydlení hradí sociální odbor a NE majitel !!!!

Připojte váš komentář!

* Pokud je obrázek nečitelný, nový načtete kliknutím na obrázek.
Pro přihlášené se kontrolní obrázek nezobrazuje. Přihlašte se či se zaregistrujte pokud ještě nemáte účet.
Opište text z obrázku: *

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.


Články z Státní podpora

Petr Zámečník | 23.05.2012 00:00 Chcete podporu bydlení od státu? Nechte se vyplavit!

Stát má jako jednu ze svých priorit podporu bydlení. A jak ji prosazuje? V současné době je aktivních několik programu Státního fondu rozvoje bydlení. Pro občany jsou dosažitelné ale jen dva ze zdrojů fondu. A oba jen po povodních. Nadále sice ještě probíhá program Zelená úsporám, ale… Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Petr Bukač | 11.04.2012 00:00 Státní podpora: solidní nejistota

Státní podporu lze získat ke stavebnímu spoření, penzijnímu připojištění a ve formě daňových výhod i k některým typům životního pojištění. Málokterý zájemce o tyto produkty si ale uvědomuje, že podmínkou jejího získání bývá dlouhodobý závazek spoření bez záruky přetrvání aktuálně platných výhod. Budoucí existence státní podpory totiž není garantována.  Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Petr Zámečník | 19.03.2012 00:00 Rodiny s dětmi stát podporuje stále méně

Bydlení stát podporuje bez ohledu na to, zda v domácnosti žijí děti, či nikoli. Naopak. Podíl rodin s dětmi, jimž stát přispívá na bydlení, klesá. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Petr Zámečník | 16.03.2012 00:00 Kolik kdo čerpá sociálních dávek na bydlení

Stát se o své občany stará. Občas až příliš. V souvislosti s bydlením rozdává dvě hlavní sociální dávky: příspěvek na bydlení a doplatek na bydlení. Kolik na dávky vydává? A kdo jich inkasuje nejvíce? Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Petr Zámečník | 04.01.2012 00:00 Příspěvek na bydlení od 1. 1. 2012 vzrostl: Až o 1 525 Kč!

Finanční krize dohnala snad všechny sociální dávky. S jedinou výjimkou: Příspěvek na bydlení vzrostl od 1. ledna 2012 až o 11 %. V jaké výši a za jakých okolností máte nárok na zvýšení dávky od státu? A kdo na zvýšení příspěvku nemá nárok vůbec? Celá zpráva »

Komentářů: 1 / 1 Poslední komentář: 15.01.2012 14:36

Další články »

Krátké zprávy z Státní podpora

21.05.2012 15:22 Stavební spoření je stále v kurzu

I přes snížení státní podpory mají lidé stále zájem o stavební spoření a počet nových smluv roste. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

27.04.2012 15:08 O příspěvek na bydlení mohou někteří lidé přijít

Od roku 2013 by mělo se mělo ušetřit osm set milionů korun ročně tím, že se zruší jedna z dávek v hmotné nouzi – doplatku na bydlení. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

18.04.2012 14:14 Vláda schválila změny ve stavebním spoření

Vláda dnes schválila novelu zákona o stavebním spoření, který od roku 2015 umožní produkt prodávat i v klasických bankách. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

21.02.2012 09:26 Podpora bývania: Byty sú drahé, platy nízke, Slovákom musí pomáhať štát

Píšeme na Investujeme.sk: Nízke platy a nepomerne drahšie nehnuteľnosti spôsobujú, že vlastné bývanie je pre mnohé skupiny nedostupné a alternatíva v podobe nájomných bytov neexistuje. To je hlavný dôvod, prečo by sa štát nemal vzdávať podpory bývania, zhodli sa účastníci odbornej konferencie, ktorú zorganizoval Inštitút hospodárskej politiky. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

03.01.2012 14:40 MMR podpoří výstavbu nájemních bytů pro seniory 410 mil. Kč

Ministerstvo pro místní rozvoj v letošním roce uvolní na podporu výstavby nájemního bydlení pro seniory 410 mil. Kč. „Věřím tomu, že bude-li zájem vyšší, tak se domluvíme s ministerstvem financí, že bychom uvolnili více peněz,“ uvedl ministr Miroslav Kalous v rozhovoru pro E15. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Další krátké zprávy »

Anketa

Jakou fixaci úrokových sazeb hypoték upřednostňujete?

Variabilní sazby. (49)
 
Jednoletou. (7)
 
Tříletou. (21)
 
Pětiletou. (95)
 
Delší. (10)
 
Jinou. (9)
 Celkem hlasovalo 191 čtenářů