17. 12. 2015
RE/MAX obhájil titul Czech Superbrands
Titul Superbrands je speciálním uznáním kvality značky a jejího postavení na lokálním trhu. Kromě společnosti RE/MAX byly na seznamu nominovaných kandidátů i další realitní kanceláře z ČR. Ovšem názor zákazníků i odborné poroty přidělil prestižní ocenění právě RE/MAX a to už podruhé v řadě. „Je pro nás obrovským úspěchem, že se nám podařilo titul obhájit. Zároveň to vnímáme jako závazek vůči našim klientům. Vždy jsme si zakládali na inovacích a kvalitě poskytovaného servisu. Jsem přesvědčena, že právě tyto faktory stojí za obhajobou ocenění,“ komentuje úspěch firmy marketingová ředitelka RE/MAX Lucie Krajná.
Za obchodní výsledky i oblibu spotřebitelů
Mezinárodní program Superbrands je ve světě respektován odborníky i spotřebiteli. Samotnému udělení titulu předchází náročný výběrový proces, jehož součástí jsou preference zákazníků a názory odborné poroty (Brand Council). Cena je udělována pouze značkám s nejlepší pověstí a silným dopadem na lokální trh. Do soutěže se navíc nelze přihlásit samostatně, nominace kandidátů vychází z databáze veškerých registrovaných obchodních značek v dané zemi. V první fázi jsou nominováni kandidáti dle obchodních dat a výsledků. V dalším kole projdou značky spotřebitelským průzkumem, který vyhodnocuje oblibu a známost u spotřebitelů.
O konečných držitelích titulu Superbrands pak rozhoduje odborná komise Brand Council složená z expertů různých oborů.
O programu Superbrands:
REKLAMA
Program Superbrands odstartoval před 20 lety ve Velké Británii, v České republice byl zahájen jeho čtvrtý ročník. Cílem ocenění je poskytnout zákazníkům přehled o významných značkách, které ovlivňují jejich každodenní životy. Cena Superbrands Award je uznávána jako speciální ocenění v 88 zemích na pěti kontinentech. O udělení titulu se rozhoduje na základě spotřebitelského průzkumu, prováděného agenturou GFK, expertní skupinou Brand Council, která je tvořená odborníky v oblasti brand marketingu, zástupci profesních organizací, kreativci a experty na oceňování značek.