Allianz Aréna očekává finále ligy mistrů až v sobotu, ale virtuálně si ji můžete prohlédnout už teď

14.05.2012 03:05 Tisková zpráva: Allianz pojišťovna

Barevná Allianz Aréna

Nikdo nezná Allianz Arénu lépe, než Allianz a jsme velmi hrdí, že jsme partnerem tak světoznámého fotbalového stánku,“ říká Christian Deuringer, ředitel Global Brand Management ve skupině Allianz, která jako jedna z vedoucích světových finančních a pojišťovacích skupin má celosvětovou centrálu právě v Mnichově.

Tento unikátní stadion je známý pro výrazné svítící „polštáře“ na venkovní fasádě, které mění barvy na červenou, modrou nebo bílou podle toho, který tým v ní právě hraje. Pokud svítí červeně, hraje FC Bayern Mnichov, modrá barva signalizuje zápas druhého týmu, jehož domovským stánkem je Allianz Aréna – TSV Mnichova 1860. Bílá barva je neutrální a používá se například při zápasech německého reprezentačního týmu, nebo bíle by svítila i v případě finále Ligy mistrů, kdyby se do něho domácí neprobojovali. Allianz také hrála klíčovou roli při vývoji stadionu, zejména její výzkumná laboratoř Allianz Centrum pro technologie (AZT), které provedlo všechny testy ohnivzdornosti venkovních materiálů. Postavení stadionu trvalo tři roky a od svého oficiálního otevření 31. května 2005 hostilo přibližně 15 milionů fanoušků na více než 300 zápasech, včetně otevíracího a semifinálového zápasu Mistrovství světa ve fotbale v roce 2006.

Vítejte na stadionu!

Allianz u příležitosti vyvrcholení Ligy mistrů připravila pro všechny fanoušky speciální aplikaci, která umožňuje virtuální 360° prohlídku útrob a hrací plochy stadionu. Pro zájemce je dostupná na internetové stránce Football-for-Life.com. Aplikace zavede fanoušky nejen do šaten, hráčského tunelu či VIP lóže, ale i na hrací plochu, po které budou za pár dnů běhat ti nejlepší světoví hráči. Na stránce http://www.football-for-life.com čekají všechny fanoušky kromě zmíněné aplikace i zajímavé infografiky představující všechny důležité informace a pikantnosti o stadionu, jako je například počet prodaných klobás, nebo piv za jeden zápas. Na stránce najdete také krátká videa o stadionu, která popisují Allianz Arénu a její neopakovatelnou atmosféru.

Věděli jste například, že …

– Maximální kapacita stadionu je 69 901 míst, z toho 66 000 míst je k sezení?

– Uvnitř stadionu je6 000 m²restauračních zařízení?

– Nejbližší sedadla jsou7 apůl metru od hrací plochy?

– Fasáda a střecha stadionu se skládá z 2 760 světelných „polštářů“?

– Šatny hráčů mají rozlohu65,5 m²?

– Za zápas se průměrně prodá 20 000 klobás, 40 000 piv a 15 000 nealkoholických nápojů?

Všechny informace, infografiky či virtuální prohlídku stadionu naleznete také na

http://sponzoring.allianz.com/en/allianz-arena.cz/

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *