Banka HSBC posílila marketing

21.01.2009 09:01 Tisková zpráva:

21. leden 2009 – Novou ředitelkou marketingu české pobočky banky HSBC se stala Lenka Janouchová (34). Po získání cenných zkušeností v Citibank přichází podpořit expanzi služeb pro movitější klientelu s názvem HSBC Premier.

 

Kromě uvedeného segmentu osobního bankovnictví bude Lenka Janouchová v HSBC bance zodpovědná i za marketingovou podporu divize firemního bankovnictví. V pozici vystřídá Kateřinu Švarcovou, která úspěšně komunikovala uvedení Premier služeb na český trh.

„V roce 2009 učiníme takové kroky, díky kterým ještě více přiblížíme balíček služeb Premier našim klientům. Marketingová strategie je velmi důležitá pro dosažení daných cílů, a proto nová ředitelka bude významnou oporou týmu,“ uvedl Jiří Zelinka, ředitel osobního bankovnictví. 

Lenka Janouchová před nástupem do banky HSBC působila tři roky v české pobočce Citibank. Měla na starosti mimo jiné marketingovou podporu bankovnictví pro privátní klientelu s důrazem na úspory a investice movitějších klientů. Do banky HSBC si přinesla také zkušenosti ze společnosti British American Tobacco, kde řadu let zastávala různé marketingové a obchodní pozice a téměř dva roky pro uvedenou společnost pracovala ve Velké Británii.

Lenka Janouchová je vdaná. Mezi její záliby patří cestování a četba knih. Hovoří plynně anglicky a konverzačně také německy, holandsky nebo rusky.

O HSBC

HSBC Bank plc otevřela svou českou pobočku v květnu 1997. Poskytuje širokou nabídku bankovních služeb zaměřených na místní a mezinárodní společnosti a pod hlavičkou HSBC Premier i služby osobního bankovnictví pro jednotlivce. Skupina HSBC sídlící v Londýně je jednou z největších bankovních a finančních organizací na světě. Ve více než 9 500 pobočkách v 85 zemích a teritoriích světa poskytuje služby 128 milionům klientů a zaměstnává 330 000 pracovníků. HSBC se loni podle časopisu Forbes stala největší společností světa.