Central Park Praha má novou obchodní strategii

22.03.2010 03:03 Tisková zpráva:

 

„Nová strategie je založená na jasné definici skutečných předností projektu a jeho srovnání s konkurencí v Praze. Dosavadní výsledky v prodeji nebyly uspokojivé. Tato skutečnost ale nic nemění na tom, že Central Park Praha nabízí velmi kvalitní bydlení za ceny, které mohou velmi dobře konkurovat podobným projektům v Praze. Z našich analýz vyplývá, že poptávka po takovýchto projektech v Praze existuje,“ říká Jiří Pecháček, ředitel společnosti CP Real, která řídí prodejní a marketingovou stránku projektu Central Park Praha.

„Důležitou předností projektu je fakt, že projekt se podařilo na podzim roku 2009 kompletně dokončit a zkolaudovat. V bytech již bydlí první vlastníci, v parteru bylo v březnu otevřeno květinářství a kavárna, ze které je krásný výhled do soukromé zahrady projektu. V prvním týdnu po zahájení prodeje a zveřejnění cen jsme příjemně překvapeni zájmem klientů,“ dodal Jiří Pecháček.

Cenová politika

Všechny dosud neprodané byty byly naceněny dle polohy, dispozice a výhledu. Cena bytu je stanovena včetně terasy, parkovacího stání (u větších bytů 2 parkovacích stání) a sklípku. Průměrné ceny jsou plně srovnatelné s obdobnými projekty v Praze.

Změna organizační struktury

K důležitým změnám došlo v oblasti organizační struktury celého projektu. Společnost Central Park Praha se nyní soustředí na veškeré provozní a servisní záležitosti spojené s každodenním fungováním projektu.  Novým ředitelem společnosti je Martin Burýšek. Oblast prodeje a marketingu řídí společnost CP Real, kterou vede Jiří Pecháček. Jiří Pecháček je také zodpovědný za komunikaci s médii.

Etapizace prodeje a kategorie bytů

V první etapě prodeje je na trh uvedeno 150 bytů. V nabídce jednotlivých etap budou vždy zastoupeny bytové jednotky všech velikostí a všech cenových kategorií, které se v projektu Central Park Praha nacházejí. Pro klienty je tak snadnější zorientovat se v nabídce bytů, makléři CP Real jim přímo na místě představí jejich předností. Každý byt má v projektu nadstandardně velkou terasu s francouzskými okny, zajímavý je způsob, jakým se podařilo do bytového domu zakomponovat řadové domy, do kterých se dá vstupovat jak z garážové haly, tak přímo z ulice.