CENTURY 21 otevírá přes 30 nových poboček, do tří let chce být v tuzemsku realitní jedničkou

23.09.2009 10:09 Tisková zpráva:

„Počítáme s tím, že v příštím roce budeme na českém trhu největším prodejcem nových developerských projektů, do tří let pak chceme být realitní jedničkou ve všech sektorech českého realitního trhu,“ uvedl generální ředitel  české sítě CENTURY 21 Aleš Mazgaj při zahájení tzv. Grand Lunch, které společnost uspořádala pro obchodní partnery na americké ambasádě.

Právě v těchto dnech totiž společnost otevírá více než třicet nových poboček po celé České republice, například v Brně, Ostravě, Plzni, Olomouci, Zlíně, Pardubicích či Hradci Králové. CENTURY 21 by tak měla mít brzy zastoupení v každém krajském městě, do tří let pak společnost plánuje otevřít realitní kancelář v každém městě s více než dvaceti tisíci obyvateli.

Již dnes pracuje pod značkou Century 21 zhruba 300 makléřů, do konce roku by měl jejich počet stoupnout na 500. Všichni makléři přitom projdou sérií školení podle přísných norem CENTURY 21, kde si osvojují nejen obchodní dovednosti, ale i znalosti základních právních předpisů, z oboru finančnictví, daní, ale i psychologie.

„Každý náš makléř musí prokázat etické i vědomostní kvality tak, aby pro klienty dokázal odvádět nadstandardní práci, jak to vyžaduje CENTURY 21 po celém světě,“ vysvětlil Aleš Mazgaj. Podle něho spolupracuje CENTURY 21 v České republice na vzdělávání makléřů a vedoucích poboček s Vysokou školou ekonomickou v Praze.

Jaké služby mohou klienti v kancelářích CENTURY 21 očekávat?
„Především služby kvalitní, klienti se mohou na naše makléře spolehnout. Právě pečlivá práce makléřů, stále nové služby i moderní technologie dělají značku CENTURY 21 světovou. Nabízíme totiž i celou řadu služeb, které ostatní kanceláře nemají,“ uvedl Aleš Mazgaj.

CENTURY 21 například klientům nabízí tzv. Závazek kupujícímu, resp. prodávajícímu. Je to jakýsi dodatek ke smlouvě, v němž se realitní společnost ve 21 bodech zavazuje ke všem službám, které klientovi naši makléři poskytnou: od zajištění financování nemovitostí, přes nabídku právních či daňových služeb až po zajištění stěhování či dokonce převodu médií (vody, plynu, elektřiny) na nové majitele, to vše v co nejrychlejším možném termínu.

„Zdůrazňuji, že tyto závazky podepisují výhradně naši makléři, naše klienty žádnými břemeny nezatěžujeme, ti se mohou naopak kdykoliv ze vzájemné spolupráce jednoduše vyvázat,“ uvedl Aleš Mazgaj. Především však klienti mají na jakékoliv pobočce k dispozici nabídku více než 5000 nemovitostí po celé České republice a několika milionů nemovitostí ze všech světových kontinentů.

Pod křídla CENTURY 21 vstoupily renomované realitní kanceláře Reality 21 a Bonus Group, které v loňském roce prodaly nemovitosti v hodnotě přes 6 miliard korun. Společně s dalšími franšízovými partnery se tak síť CENTURY 21 stala nejsilnější realitní skupinou v Praze. „Naším cílem pro příští rok je vybudování nejsilnější developerské divize, která bude nabízet nejzajímavější bytové projekty. Do tří let plánujeme, že se značka CENTURY 21 stane realitní jedničkou také na českém trhu,“ dodal Aleš Mazgaj.

Společnost založili v roce 1971 realitní makléři Art Bartlett a Marsh Fisher, kteří otevřeli svou první kancelář v Orange County v Kalifornii. Z pohledu světového růstu byl průlomový rok 1998, kdy se společnost etabluje v Číně a získává tak jeden z největších světových trhů. Dnes se v Číně otevírají desítky poboček měsíčně a CENTURY 21 bude brzy disponovat sítí s dvěma tisíci kancelářemi. 
V současné době představuje CENTURY 21 síť s téměř 9 000 realitních kanceláří v 70 zemích světa.

Více než 165 000 makléřů nabízí denně po celém světě několik miliónů nemovitostí. Century 21 je v realitním světě mimořádně úspěšnou a dlouhodobě respektovanou značkou. Dokazují to nejen rostoucí prodeje licencí na všech pěti kontinentech, ale i nezávislé průzkumy na nejvyspělejších trzích. Pozici nejznámější sítě realitních kanceláří potvrzují každé dva roky průzkumy vedené společností Millward Brown, která zjišťuje povědomí o obchodních značkách v realitách. V těch se CENTURY 21 soustavně umisťuje na prvním místě před všemi konkurenty na trhu. Např. v USA zná obchodní značku téměř polovina respondentů (47 %) a ve Francii dokonce tři čtvrtiny dotázaných (75 %).