Česká spořitelna rozšiřuje nabídku hypoték, nově je prodává na Facebooku, a to s úrokovou sazbou 2,69 %

13.01.2014 04:01 Tisková zpráva: Česká spořitelna

Chceme podpořit trvající zájem klientů o hypotéky, a tak jsme pro ně hned ze začátku letošního roku připravili unikátní akci. Tentokrát jsme se rozhodli pro nový, na trhu naprosto ojedinělý způsob nabídky hypoték, a to prostřednictvím sociálních sítí. Klienti mohou navíc sami ovlivnit, jaká bude výsledná úroková sazba,“ řekla Veronika Jančová, ředitelka úseku řízení retailových produktů a procesů České spořitelny. „Princip akce je jednoduchý: poběží od 13. do 27. ledna, a pokud se do ní v tomto období zapojí více než 250 klientů, každý z nich získá sazbu 2,69 %,“ vysvětlila Veronika Jančová.

Všichni, kdo se chtějí akce zúčastnit, se zaregistrují pomocí aplikace na facebookových stránkách České spořitelny. Pokud bude po skončení akce zaregistrováno více než 250 klientů, všem se úroková sazba sníží na 2,69 %. Akce tedy motivuje klienty, aby informaci o možnosti získat výhodnou úrokovou sazbu šířili mezi své přátele a známé. Zapojit se mohou jak všichni klienti České spořitelny, tak i neklienti.

V loňském roce poskytla Česká spořitelna hypotéky v celkovém objemu téměř 41 mld. Kč více než 26 500 klientům. Ve srovnání s rokem 2012 je to 14 % nárůst co do počtu a 12 % co do objemu. Ve třetím čtvrtletí 2013 prodala Česká spořitelna největší počet hypoték na trhu, její tržní podíl v počtu prodaných hypoték činil 28 %. V loňském roce si lidé v průměru brali hypotéku v hodnotě 1,6 mil. Kč s pětiletou fixací úrokové sazby. Největší zájem o hypotéky je již dlouhodobě v Praze a ve středních Čechách.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *