EUR 25.305

USD 23.413

REPO sazba ČNB 5.75 %

Inflace 2.0 %

EUR 25.305

USD 23.413

ČMSS v nové kampani dodává klientům odvahu plnit si vlastní představy o bydlení

 


 

ČMSS spouští nový koncept své marketingové komunikace, jejíž nejviditelnější změnou je nová reklamní kampaň. „Chceme se především odlišit: od ostatních stavebních spořitelen, od bankovních institucí, ale i od naší komunikace v minulosti. Vysíláme jasný signál, že ČMSS se mění,“ řekla k nové kampani marketingová ředitelka ČMSS Vlaďka Dvořáková.

„Nebudeme jako jiné finanční instituce komunikovat úrokové sazby či výši měsíčních splátek, chceme se zaměřit na emoce. Chceme, aby klienti viděli, že si za svou představou o bydlení mají jít a nemají přitom dělat kompromisy. A budeme rádi, když ČMSS pro ně bude partnerem, který jim jejich sny pomůže splnit,“ představila kampaň Vlaďka Dvořáková.

Součástí nového komunikačního stylu ČMSS je i nová webová stránka www.najdetesevevlastnim.cz, na které lze najít mj. úspěšné a zajímavé rekonstrukce klientů, rady a tipy, jak rekonstruovat, modelové kalkulace nejčastějších typů rekonstrukcí, součástí bude i obsah mířící spíše na pobavení.

„Stěžejním komunikačním kanálem je televize, pro kterou jsme tentokrát připravili dva spoty. Oba jsou založené na stejné emoční myšlence, ale každý oslovuje jiné publikum. Kromě televize bude kampaň na cca 40 billboardech a 130 osvětlených vitrínách na zastávkách MHD po celé České republice, budeme mít silnou tiskovou i online kampaň,“ dodala Vlaďka Dvořáková.

Kampaň připravila ČMSS ve spolupráci s novou reklamní agenturou Konektor, spoty natáčel režisér Tomáš Řehořek.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.62 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.34%

6.37%

6.27%

6.3%

6.32%

6.3%

6.24%

6.19%

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%
Historie vývoje


Související články

Vláda diskutuje zrušení podpory stavebního spoření. Podle AČSS by to na obyvatelstvo mělo velmi nepříjemné dopady

Stavební spoření je v Česku velmi oblíbeným finančním produktem. Aktuálně jej využívají více než tři miliony klientů. Nyní je v rámci hledání úspor ve státním rozpočtu vážným kandidátem na „odstřel“. Zeptali jsme se proto tajemníka Asociace českých stavebních spořitelen (AČSS) Jiřího Šedivého, jaké dopady by mělo zrušení státní podpory po 30 letech na stavební spoření.

Text: Milan Vodička

Foto: AČSS

17. 08. 2022

Stavební spoření získává na popularitě. Podívejte se, na co spořitelny lákají klienty

I když údaje stavebních spořitelen za loňský rok nejsou nijak příznivé, týká se to hlavně úvěrů ze stavebního spoření. Počet nových smluv roste. Podle průzkumu ČMSS je atraktivita stavebního spoření nejvyšší za posledních osm let. Loni vzrostl počet nově uzavřených smluv o stavebním spoření o 15 procent a letos se očekává další nárůst. Stavební spořitelny […]

Text: Monika Lukešová

16. 04. 2019


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *