EKOSPOL se po změnách v sektoru marketingu více zaměří na sociální sítě

06.01.2016 12:01 Tisková zpráva: EKOSPOL

Web i sociální sítě, jako například Facebook či Twitter, jsou velmi důležitým komunikačním kanálem současnosti, který nesmí lídr trhu opomíjet. Proto jsme vytvořili novou pozici web content managera, který bude zodpovídat za veškerý obsah nejen firemního webu, ale bude také správcem facebookového profilu,“ řekl Evžen Korec, generální ředitel a předseda představenstva společnosti EKOSPOL, která je lídrem bytové výstavby v České republice. Zdůraznil zároveň, že nynější změny neznamenají, že by sektor marketingu dosud fungoval špatně. „Současné personální a organizační změny mají činnost sektoru zlepšit a ještě více zefektivnit,“ vysvětluje Korec.

Adam Pýcha (25) vystudoval mezinárodní vztahy a evropská studia na Univerzitě Palackého v Olomouci. Spoluzakládal společnosti iParťák s.r.o. a Redakce s.r.o. a stál u zrodu portálů Copywriteři.cz a WordPress.cz. Do EKOSPOLU nastoupil v říjnu 2015. Pravidelně přednáší o online marketingu a businessu pro firmy, středoškoláky a na vysokých školách. Kromě toho se věnuje také tvůrčímu psaní. Má dvě kočky a manželku.

Filip Sušanka (32) studoval žurnalistiku a politologii na Masarykově univerzitě v Brně. Deset let působil jako redaktor v několika celostátních médiích. Do EKOSPOLU přešel v listopadu 2015 z České tiskové kanceláře (ČTK), kde takřka tři roky působil jako ekonomický redaktor se zaměřením na stavebnictví. Ve svém volném čase se věnuje rodině, čtení a cestování.

Jiří Chroustovský (27) po bakalářském studiu Fakulty informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze pokračoval v inženýrském studiu Provozně ekonomické fakulty České zemědělské univerzity v Praze. Tu ukončil diplomovou prací týkající se analýzy vývoje počtu cizinců v ČR. Stejné problematice se věnoval i v Odboru azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra ČR. Ve společnosti EKOSPOL pracuje od listopadu 2015. K jeho hlavním koníčkům patří četba, vní turistika a míčové sporty.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *