Energetické Centrum prodlužuje provoz zákaznické linky do 21 hodin

14.01.2011 12:01 Tisková zpráva:

„Od prosince, kdy jsme poprvé prodlužovali provoz linky již od sedmi hodin ráno, se počet klientů dále zvyšuje. Rozhodli jsme se ji proto zpřístupnit o další tři hodiny až do devíti hodin večer,“ říká René Grebeň, ředitel Energetického Centra: „Na další přání zákazníků budeme samozřejmě opět reagovat.“

Operátorům zákaznické linky s číslem 840 888 889 se nyní zájemci dovolají každý pracovní den od 7 do 21 hodin. Dále pro klienty funguje informační e-mail info@energetickecentrum.cz, nebo mohou navštívit zákaznické centrum Energetického Centra na adrese Václavské náměstí 2, Praha 1, kde se jim individuálně budou věnovat pracovníci péče o zákazníky.

České Energetické Centrum je soukromou společností sdružující několik firem podnikajících v oblasti energetického poradenství a prodeje. Smysl spojení je ve využití dlouhodobých zkušeností a profesionality akcionářů v klíčových oblastech nutných pro kvalitní poskytování služeb klientům, jako jsou hluboké znalosti ve fungování českého a slovenského trhu s elektrickou energií, obsluha klientů prostřednictvím call center i pomocí kanálů přímého prodeje. České Energetické Centrum poskytuje své produkty za férovou cenu, přináší klientům dlouhodobé poradenství a uplatňuje servisně orientovaný přístup. Energetické Centrum nabízí své služby po celé České republice i na Slovensku. Od loňského roku působí též v Polsku a letos plánuje zahájit činnost i na maďarském trhu. V zemích střední Evropy získalo přes 50 tisíc zákazníků, což představuje objem dodávek přesahující 500 GWh.