Jak postupovat při pojistné události:

17.05.2010 04:05 Tisková zpráva: Česká pojišťovna

Pojistnou událost oznamte České pojišťovně prostřednictvím linky  841 114 114. Před vytočením tohoto čísla si připravte údaje, které za vás operátor po telefonu vyplní. Jde zejména o číslo pojistné smlouvy (není-li známo, je třeba uvést rodné číslo osoby, která pojištění sjednala) stručnou charakteristiku škody, ke které došlo kdy k této škodě došlo jaký je rozsah číst více…

  1. Pojistnou událost oznamte České pojišťovně prostřednictvím linky  841 114 114.
  2. Před vytočením tohoto čísla si připravte údaje, které za vás operátor po telefonu vyplní. Jde zejména o
    • číslo pojistné smlouvy (není-li známo, je třeba uvést rodné číslo osoby, která pojištění sjednala)
    • stručnou charakteristiku škody, ke které došlo
    • kdy k této škodě došlo
    • jaký je rozsah škody
    • jaké je na vás spojení (telefon/mobil)

    Pokud je dům neobyvatelný, uveďte prosím adresu, na které budete k zastižení.

  3. Zamezte vzniku dalších pojistných událostí. S úklidem a opravami proto nečekejte až na příchod pracovníka pojišťovny, ale začněte hned. Ještě předtím však poškozené a zničené věci vyfotografujte.
  4. Budete-li chtít vyplatit zálohu ještě před likvidací pojistné události, sdělte to prosím mobilnímu technikovi, který k Vám přijde udělat prohlídku. Standardní likvidace jinak probíhá na základě předložených faktur.
  5. Odpovědi na dotazy, týkající se stavu vaší pojistné události, zjistíte prostřednictvím čísla 841 114 114.