EUR 25.320

USD 23.408

REPO sazba ČNB 5.75 %

Inflace 2.0 %

EUR 25.320

USD 23.408

29. 02. 2012

0 komentářů

Kooperativa připravila asistenci k pojištění majetku

 


 

Asistence je určena pro stav nouze – náhlé havárie nebo poruchy. Když se na nás klient obrátí, zajistíme služby řemeslníků jako je elektrikář, instalatér, plynař, topenář, sklenář nebo zámečník. Ti ke klientovi přijedou a nouzovou situaci vyřeší. V ceně asistenčního zásahu je i drobný materiál na opravy“, představuje novinku Tomáš Reitermann, vedoucí odboru pojištění občanů pojišťovny Kooperativa.

Tzv. Domácí asistenci získají noví i stávající klienti v rámci pojištění domácnosti, pojištění rodinného domu, nebo pojištění bytové jednotky, kteří mají sjednanou variantu KOMFORT, KOMPLET nebo VÝHODA. V rámci bezplatné asistence Kooperativa klientovi zajistí dva asistenční zásahy za pojistný rok, limit na jeden zásah činí 2 000 Kč. Obdobnou službu získávají noví i stávající klienti k produktu Pojištění bytového domu. Zde Kooperativa asistenci poskytuje plošně, bez ohledu na variantu pojištění. Asistence se vztahuje na zásahy ve společných prostorách a na společných částech bytového domu, přičemž Kooperativa uhradí až sedm asistenčních zásahů za pojistný rok.

Kromě asistence přicházíme s řadou dalších vylepšení naší produktové nabídky, například s novinkou v podobě unikátního připojištění elektronických a strojních zařízení proti technickým rizikům (all-risk), které si u nás nově mohou sjednat klienti v rámci pojištění nemovitého majetku občanů“, doplňuje Tomáš Reitermann.

Kooperativa pojišťovna aktuálně spravuje přes 970 tisíc pojistných smluv pro pojištění majetku a odpovědnosti občanů s kmenovým pojistným ve výši 3 miliardy Kč.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.62 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.34%

6.37%

6.27%

6.3%

6.32%

6.3%

6.24%

6.19%

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%
Historie vývoje


Související články

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Víte, jak si správně pojistit své bydlení?

Klient si pojistí dům, ale po případném neštěstí (požár/vichřice) mu pojišťovna odmítne vyplatit pojistné plnění – takový scénář se nám může zdát nepravděpodobný, ale přesně takové situace se nejednou stávají.

Text: Peter Balko

08. 10. 2020


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *