M&M reality byly opět nominovány na udělení ceny Superbrands 2016

25.11.2015 02:11 Tisková zpráva:

Superbrands je nejuznávanější nezávislou autoritou v oblasti hodnocení a odměňování obchodních značek na světě.  „Věříme, že i tento rok obhájíme ocenění  z roku 2014,“ řekl výkonný ředitel M&M reality Zdeněk Václavek. Již 20 let téměř v 90 zemích světa hledá organizace Superbrands nejlepší značky konkrétních zemí.

V České republice je program Superbrands čtvrtým rokem. Na základě sjednocených kritérií a metod nominace a hodnocení dosáhnou některé značky získáním titulu Supebrands speciálního postavení, které je uznáním jejich vynikajícího postavení na trhu.

Obchodní značka M&M Reality byla pro rok 2016 nominována do programu Consumer Superbrands 2016 a byla v závěru měsíce října 2015 poměřována v rámci GfK spotřebitelského marketingového průzkumu. Spotřebiteli nejpreferovanější brandy jsou v těchto dnech následně hodnoceny Brand Council(em), odbornou porotou programu.

Značky oceněné titulem Superbrands 2016 jsou pak oficiálně pozvány do společného branding programu Superbrands 2016. Prostřednictvím prestižní ročenky, kolektivní mediální kampaně, průzkumu trhu a slavnostního udílení cen podporuje program popularizaci značek a zvyšuje povědomí o dosaženém titulu Superbrands.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *