Na Praze 6 vznikne architektonicky unikátní CENTRUM BOŘISLAVKA

12.05.2014 04:05 Tisková zpráva:

Projekt BOŘISLAVKA CENTRUM přináší na Evropskou třídu, exponovanou městskou tepnu spojující centrum města s letištěm Václava Havla, nadčasovou originální architekturu v souladu se zásadami udržitelného rozvoje.

Vzhledem k charakteru a významu místa bylo na straně KKCG Real Estate rozhodnuto vyzvat významné domácí i zahraniční architekty k účasti na mezinárodním WORKSHOPU BOŘISLAVKA.  Zadáním workshopu bylo najít ideální řešení pro umístění polyfunkční budovy na pozemku s komplikovanou geometrií a nacházejícím se ve složitém urbanistickém kontextu. Výsledkem workshopu je funkční architektura s maximální prostupností pro veřejnost.

Workshop BOŘISLAVKA byl vyhlášen v listopadu 2012 a vítěz byl oznámen v červenci 2013. Celkem bylo osloveno 5 českých a 5 zahraničních architektonických ateliérů a jako vítězný návrh byl odbornou porotou vybrán projekt pražského ateliéru AULÍK FIŠER ARCHITEKTI.

Otto Koval, obchodní ředitel KKCG Real Estate říká: „Projekt architektů Jana Aulíka a Jakuba Fišera přináší výjimečnou architekturu na výjimečné místo. Čtyři kancelářské budovy formované do nepravidelných přírodních tvarů-krystalů jsou zasazeny do kontinuální spodní části stavby s maloobchodními prostory.  Výsledné urbanistické schéma, umožňuje unikátní veřejnou prostupnost zástavbou. Nabízí řadu atraktivních prostor, které budou společně s budovami sloužit okolním rezidenčním čtvrtím jako společenské a obchodní centrum a firmám jako reprezentativní sídlo. „ A dodává: „ Domy-krystaly budou posazeny do terasovitých zahrad a na úrovni vstupu do metra vznikne malé náměstí s atmosférou piazzety s jedinečným výhledem na pražské panorama.„

 BOŘISLAVKA CENTRUM je navrženo tak, aby uspokojilo potřeby i nejnáročnějších nájemců. Všechny kancelářské prostory mají světlou výšku 3 metry, využívají modul 2,7 m a jsou ideální jak pro open-space tak i pro dělené kanceláře, případně jejich kombinaci. Maloobchodní prostory kromě supermarketu nabídnou dalších 50 obchodních jednotek zaměřených na služby, módu, sport, gastronomii, bankovní pobočky, atd.

BOŘISLAVKA CENTRUM cílí na certifikaci zelené budovy LEED GOLD.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *