Nejlepší výkon účtu má Poštovní spořitelna

02.04.2008 12:04 Tisková zpráva: Poštovní spořitelna

Chce-li bankovní klient v rámci základního účtu využívat maximum produktů a služeb, měl by zajít do Poštovní spořitelny. Její konto má totiž ve srovnání se zbytkem trhu nejlepší výkon. Potvrzují to výsledky březnové analýzy agentury Scott&Rose, která srovnávala, jaké produkty může klient využít v rámci účtu.

 

Analýza srovnávala zahrnutí základních služeb a produktů do standardních balíčků největších bank. Zahrnovala takové položky, které jsou přímo spojeny s kontem, jako elektronické bankovnictví, operace na účtu např. v podobě trvalých příkazů, platební karty či kontokorent. „Na základě výsledků analýzy můžeme říci, že dosahujeme lepších procentních parametrů než zbytek trhu,“ komentuje výsledek Miroslav Seidl, marketingový ředitel Poštovní spořitelny. Ve výčtu nejsou uvedeny produkty bez vazby na konto (spotřebitelské úvěry, hypoteční úvěry, podílové fondy, pojištění či stavební spoření).

Analýza pro srovnání obsahuje také výkonnost nejnovějšího účtu na českém trhu, který je v nabídce teprve od podzimu loňského roku.

Banka

PS

mBank

Nabídka daného produktu největšími bankami* v ČR (v %)

Produkt/Transakce

 Program Klasik

mKONTO

Přímé bankovnictví

     

Internetbanking

ANO

ANO

100%

Phonebanking

ANO

ANO

100%

GSM banking

ANO

NE

100%

Operace na účtu

     

SIPO/Inkaso

ANO

NE

100%

trvalý příkaz

ANO

ANO

100%

zahraniční platby

ANO

NE

100%

Výběr hotovosti

     

na přepážce

ANO

NE

100%

z ATM

ANO

ANO

100%

jiným způsobem (CashBack)

ANO

NE

57,14%

Platební karty

     

debetní karta Electron

ANO

ANO

100%

debetní karta Embosovaná

ANO

NE

100%

kreditní karta (Electron nebo Embosovaná)

ANO

NE

100%

vlastní obrázek na kartě

NE

NE

28,57%

pojištění PK proti ztrátě a krádeži

ANO

NE

100%

Investice

     

spořící účet navázaný na konto

ANO

ANO

100%

termínovaný vklad navázaný na konto

ANO

NE

100%

Krátkodobý úvěr

     

kontokorent

ANO

NE

100%

Podíl nabízených produktů (v %)

94,12%

35,29%

93,28%

* ČS, ČSOB, Poštovní spořitelna, GE Money bank, KB, Raiffeisenbank, UniCredit Bank

„Snažíme se nabídnout vysokou výkonnost za rozumnou cenu. Klienti dokáží tento vysoký standard ocenit. Hlavně v segmentu mladých, kde zaznamenáváme více než dvojnásobný meziroční přírůstek účtů,“ doplňuje k přehledu Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny.

Poštovní spořitelna sází také na svoji dostupnost. Díky využití finančních center, pošt či poradců ČMSS mohou klienti využívat nejhustší obchodní síť v ČR. „K tomu se přidávají i další služby. Například hotovost lze vybírat na více než 4 300 místech, kromě pošt také v prodejnách Albert a Hypernova díky službě CashBack,“ uzavírá Svoboda.