EUR 25.235

USD 23.713

REPO sazba ČNB 5.75 %

Inflace 2.0 %

EUR 25.235

USD 23.713

Nová kampaň Modré pyramidy „ Od mala“

 


 

Hlavní cíl nové komunikační strategie je výrazně podpořit vnímání poradců Modré pyramidy jako skutečných profesionálů, kteří jsou klientům na blízku ve chvíli, kdy je opravdu potřebují a jsou připraveni nabídnout kvalitní finanční servis se zázemím silné finanční skupiny. „Půjdeme na to přes situace z dětství našich poradců, kdy se začal projevovat jejich mimořádný talent. Ten v dospělosti využívají k tomu, aby pomohli svým klientům vytvořit domov jejich snů a ochránit jejich finance,“ říká marketingový ředitel Modré pyramidy Zdeněk Doboš.

Kreativní zpracování kampaně má v OgilvyOne na starosti Marek Linhart jako kreativní ředitel, senior art director Bernard Netopil a copywriter Jan Tyle, tým accountů vede Iva Menclová. Na režisérské křeslo usedl Tomáš Řehořek a produkci zajistila společnost Armáda Films.

V kampani „Od mala“ využíváme 360⁰ mediální mix, abychom podpořili synergický efekt kampaně a její zapamatování. Základní myšlenku představujeme v televizi 45“ spotem, na nějž posléze navazují dva kratší 30“ spoty. Pro maximální spojení se značkou a vizibilitu kampaně využíváme také sponzorských vzkazů a injektáží u nejsledovanějších pořadů v prime time na Primě, Nově a ČT (např. Ohnivý kuře, Mordparta, Show Jana Krause, Doktor Martin, Vraždy v kruhu, Já, Mattoni),“ říká Zdeněk Doboš.

Na televizní kampaň navazuje komunikace v tisku, rádiu, OOH, na internetu a sociálních médiích. Mediální mix je volen tak, aby se maximálně vytěžily výhody každého z mediatypů – v TV a tisku buduje Modrá pyramida úvodní povědomí o profesionalitě svých poradců, v rádiu a na internetu představuje šíři nabídky a vzbuzuje zájem o další informace. Ve spolupráci s rádiem jsou připraveny minutové rozhovory. Pomocí outdoorových nosičů s celorepublikovým pokrytím se kampaň podporuje i v regionech, tam, kde poradci přímo působí.  „V digitální části kampaně chceme představit značku i produkty inovativně a moderním způsobem především pomocí nestandardních formátů a videa. Bude připravena speciální mikrostránka a redesignované webové stránky. Věřím, že tato kampaň osloví co nejširší spektrum našich stávajících i budoucích klientů, neboť jsme přesvědčeni, že naši poradci jsou skutečnými profesionály ve svém oboru a mají cit pro vytváření spokojených domovů už od mala,“ dodává Zdeněk Doboš.

Podzimní kampaň Modré pyramidy probíhá od začátku října do poloviny prosince. 

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.57 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.37%

6.27%

6.3%

6.32%

6.3%

6.24%

6.19%

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%

5.57%
Historie vývoje


Související články

Stavební spoření získává na popularitě. Podívejte se, na co spořitelny lákají klienty

I když údaje stavebních spořitelen za loňský rok nejsou nijak příznivé, týká se to hlavně úvěrů ze stavebního spoření. Počet nových smluv roste. Podle průzkumu ČMSS je atraktivita stavebního spoření nejvyšší za posledních osm let. Loni vzrostl počet nově uzavřených smluv o stavebním spoření o 15 procent a letos se očekává další nárůst. Stavební spořitelny […]

Text: Monika Lukešová

16. 04. 2019

Stavební spořitelny lámou úrokové rekordy

Zvýšený zájem o úvěry stlačil v létě na historicky nejnižní úrovně i úrokové sazby úvěrů ze stavebního spoření. Úrokové sazby poprvé prolomily hranici čtyř procent. Některé stavební spořitelny jdou ale dále a nabízejí úvěry ještě levněji. Za kolik a na co si české domácnosti půjčují?

Text: Jiří Havelka

13. 10. 2015


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *