Nová kampaň Zuno: Vyměňte starou půjčku za výhodnější

07.04.2014 10:04 Tisková zpráva:

Online banka Zuno, jediná banka bez fyzických poboček v Česku, rozjíždí novou televizní kampaň, ve které radí, jak snížit splátky nevýhodných úvěrů. Zákazníci mohou díky speciální akci Výměna půjček ušetřit více než 21 000 korun.

„Ještě víc se nám podařilo zjednodušit refinancování úvěrů. Naši klienti vždy dopředu vědí, se kterým ze tří úroků můžou počítat. Na našem webu si můžou hned spočítat, kolik s novým úrokem ušetří,“ říká Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno. 

Pětadvacetisekundový reklamní spot bude vysílat TV Nova, Nova Cinema a Fanda až do začátku května. Zároveň poběží i jeho patnáctisekundový sestřih. Mediamix tvoří také online podpora zahrnující bannery, PPC a CRM.

V nové televizní reklamě se objeví mladá dívka, kterou si diváci mohou pamatovat z minulé reklamy Zuno s tématikou pilates. Tentokrát nepředvede žádné akrobatické kousky, ale bude nakupovat oblečení pro svůj nový šatník. Mladý pár z předchozí reklamy bude nyní vystupovat v příjemném prostředí welness centra.

Zuno připravilo také nový designový koncept své produktové strhttp://www.hypoindex.cz/admin/index.php?sekce=texty&newánky s detailním popisem této nabídky.

V letošním roce online banka Zuno přišla se svěžím konceptem komunikace, který je založen na několika běžných životních situacích. Poukazuje v nich na jednoduchost bankovních operací přes internet nebo mobilní telefon.

Kampaň připravila reklamní agentura Zaraguza Digital ve spolupráci s režisérem Jurajem Štepkou. Nákup mediálního prostoru zabezpečuje ZenithOptimedia. Aktivity v oblasti content marketingu zajišťují ve spolupráci s interním týmem Zuno agentury Black Apple (public relations) a Ponyhouse (content marketing).

Tagy: půjčky ZUNO

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *