Nové Sreality vycházejí vstříc klientům a zachovávají stávající obchodní model

10.03.2010 12:03 Tisková zpráva:

Nová verze realitního serveru Sreality.cz, se kterou Seznam přichází od 1. dubna 2010, nabídne řadu produktových novinek. Jedna z významných změn se měla týkat i obchodního modelu služby. Denní paušální platba za zveřejněný inzerát měla přejít na výkonovou platbu za proklik do detailu inzerátu.

Záměr přejít na nový cenový model komunikovali zástupci Srealit se všemi klienty s dostatečným časovým předstihem. Intenzívní dialog o současné nelehké situaci na realitním trhu i obavách klientů ze změny vyhodnotil Seznam jako důvod k ponechání stávajícího obchodního modelu.

„Vyhodnotili jsme zpětnou vazbu od našich klientů a rozhodli se ponechat stávající obchodní model, abychom jim vyšli vstříc. Naplňujeme tak jeden z cílů naší společnosti, kterým je podporovat podnikání v České republice,“ říká obchodní ředitel Seznam.cz Michal Heisig.

Pro nové Sreality, které Seznam zveřejní 1. dubna a které budou už tento týden k dispozici ve veřejné beta verzi, proto bude platit obchodní model s paušálními denními platbami za jeden zveřejněný inzerát a den a s roční platbou 24 000 korun za registraci. Zároveň budou klientům k dispozici detailní denní statistiky zobrazující počty prokliků v průběhu kampaně tak, aby se s výkonem svých reklamních kampaní podrobněji seznámili a přesvědčili se o transparentnosti PPC systému. Ke spokojenosti klientů i uživatelů Srealit by měl přispět také inovovaný design, který poskytne uživatelům větší komfort a usnadní orientaci v hledání nemovitostí. Zároveň bude spuštěno nové přehlednější administrační rozhraní, ve kterém budou platby propojeny se systémem Peněženka a realizovány jako prepaid.

Seznam oceňuje podporu a spolupráci těch realitních kanceláří, které se k novému obchodnímu modelu od začátku přihlásily a učinily všechny kroky k jeho nastavení. Pokud si už nyní objednaly firemní zápis, dostanou při platbě za novou registraci slevu ve výši základní ceny firemního zápisu Praktik.

Pozastavením plánovaného obchodního modelu Seznam neustupuje z deklarovaných výhod platby za proklik, kterou ke spokojenosti svých klientů využívá na dalších službách jako Sklik nebo Zboží.cz. Srovnání současného a plánovaného obchodního modelu bude průběžně vyhodnocovat a prostřednictvím svých obchodních zástupců také klientům dále komunikovat s cílem najít pro další roky co nejlepší nastavení obchodního modelu pro realitní trh