Novinka na trhu hypoték: Hypotéka od Lišky

01.04.2009 10:04 Tisková zpráva:

Klíčovým pilířem Hypoteční banky je specializace a jedinečná víceznačková strategie, tzv. multibrand. Předností specializace Hypoteční banky je optimální nabídka hypoték, rychlé zpracování, transparentní podmínky, špičkové služby pro klienty i obchodní partnery, odborné poradenství a vstřícné vystupování. Multibrand zaručuje vysokou dostupnost úvěrů Hypoteční banky. Právě díky tomu je dnes Hypoteční banka jedničkou na trhu s podílem okolo 30 %.
 

„Rozhodnutí o spolupráci s Českomoravskou stavební spořitelnou je logickým krokem k dalšímu zvýšení dostupnosti hypoték. ČMSS, stejně jako Hypoteční banka, je lídrem ve svém oboru a disponuje špičkovým týmem úvěrových poradců,“ říká Jan Sadil, generální ředitel Hypoteční banky. „Věřím, že Hypotéka od Lišky, která je ušita na míru klientům Českomoravské stavební spořitelny, bude mít úspěch. Hypotéky jsou stále nejvyhledávanější formou financování bydlení,“ doplňuje Jan Sadil. „ČMSS je největším tuzemským poskytovatelem úvěrů na bydlení. Nyní nabídkou překlenovacích úvěrů, úvěrů ze stavebního spoření společně se spotřebitelskými úvěry a hypotékou komplexně pokrývá všechny základní potřeby obyvatel České republiky ve financování bydlení,“ poznamenává místopředseda představenstva Českomoravské stavební spořitelny Manfred Koller.

V rámci víceznačkové strategie jsou produkty a služby Hypoteční banky dostupné nejen v její vlastní obchodní síti, poskytuje je i ČSOB, Poštovní spořitelna, Citibank, Česká pojišťovna, ING Životní pojišťovna a od letošního dubna i Českomoravská stavební spořitelna. Hypoteční úvěry zůstávají v knihách Hypoteční banky, která dále provádí jejich správu.