Podle výzkumu RE/MAXu lidé více důvěřují certifikovaným makléřům

29.08.2011 01:08 Tisková zpráva: RE/MAX Czech Republic – Welcome Home s.r.o.

Realitní síť RE/MAX provedla, v průběhu července a srpna letošního roku, ve spolupráci s výzkumnou agenturou Factum Invenio, omnibusové šetření na reprezentativním vzorku české populace. Cílem výzkumu bylo ověření hodnot, které RE/MAX nabízí svým zákazníkům a měření účinnosti letní billboardové kampaně, kterou zaznamenalo 22 % české populace.

„Výzkum nám jasně ukázal, že trvalá snaha o zlepšování poskytovaných služeb, na principu garancí a vzdělávání, je správná cesta “, říká Petr Frey, viceprezident pro marketing.

Ke klíčovým hodnotám, které RE/MAX nabízí, respondenti uvedli:

Pod pojmem Garance kvality služeb skoro dvě pětiny populace ČR (39%) vnímají, že se mohou v případě nespokojenosti odvolat a požadovat nápravu.  Třetina populace (34%) tomuto pojmu rozumí tak, že obchodní transakce proběhne hladce a 29% lidí to vnímají, že jsou zákazníci s jednáním makléřů spokojeni. Jen 23 % oslovených osob vnímá tento pojem jen jako frázi a z tohoto důvodu pojmu nedůvěřuje.

Pod pojmem Certifikovaní makléři si více než tři pětiny populace ČR (63%) představuje, že všichni makléři prošli školením a odbornými testy. Dále, že makléři znají trh s nemovitostmi a jsou profesionálové (42%).  S větším odstupem, je pak tento pojem vnímán jako poctiví makléři (19%) a makléři s příjemným jednáním (14%).