Poštovní spořitelna rozšiřovala své služby i v roce 2008

22.12.2008 12:12 Tisková zpráva: Poštovní spořitelna

I letos potvrdila Poštovní spořitelna svou pozici nejdostupnější banky na trhu. Přibylo třináct nových finančních center a zákazníci mohou využít také unikátní síť více než 3300 poboček na Českých poštách. V příštím roce se pak Poštovní spořitelna zaměří především na stabilizaci a zkvalitnění služeb na pobočkách.

„Naším cílem jsou ještě spokojenější zákazníci, proto se v příštím roce soustředíme především na doladění podmínek v nově otevřených FC a také na doškolení zaměstnanců,“ nastínil plány pro rok 2009 ředitel distribuce Poštovní spořitelny Jiří Vik. „V současné době mohou zákazníci využít služeb 42 finančních center, na začátku příštího roku se jejich počet zvýší na 50,“ dodal Vik.

Poštovní spořitelna si i nadále drží prvenství co se týče dostupnosti, otevírací doby a počtu poboček na poštách. V současné době mohou klienti na poštách využít téměř dvě stě specializovaných přepážek, kde se pracovníci ČP věnují službám a produktům PS.

Celkem 524 pošt je navíc otevřeno i v sobotu, 21 poboček poskytuje služby dokonce sedm dní v týdnu. Bezmála 1000 pošt je také bezbariérových, další více něž tisícovka poboček je vybavena signálním zařízením pro přivolání obsluhy.

Kromě pošt a finančních center mohou zákazníci také vybírat hotovost z více než 650 bankomatů, díky službě CashBack mohou navíc využít i 2500 pokladen obchodů Albert a Hypernova.