RE/MAX obhájil titul Czech Superbrands

17.12.2015 11:12 Tisková zpráva: RE/MAX Czech Republic – Welcome Home s.r.o.

Již podruhé získala realitní síť RE/MAX světově uznávané ocenění Superbrands. Udělení titulu je podmíněno náročným, třífázovým výběrovým procesem, na jehož počátku stojí více než milion značek registrovaných v ČR.

Titul Superbrands je speciálním uznáním kvality značky a jejího postavení na lokálním trhu. Kromě společnosti RE/MAX byly na seznamu nominovaných kandidátů i další realitní kanceláře z ČR. Ovšem názor zákazníků i odborné poroty přidělil prestižní ocenění právě RE/MAX a to už podruhé v řadě. „Je pro nás obrovským úspěchem, že se nám podařilo titul obhájit. Zároveň to vnímáme jako závazek vůči našim klientům. Vždy jsme si zakládali na inovacích a kvalitě poskytovaného servisu. Jsem přesvědčena, že právě tyto faktory stojí za obhajobou ocenění,“ komentuje úspěch firmy marketingová ředitelka RE/MAX Lucie Krajná. 

Za obchodní výsledky i oblibu spotřebitelů

Mezinárodní program Superbrands je ve světě respektován odborníky i spotřebiteli. Samotnému udělení titulu předchází náročný výběrový proces, jehož součástí jsou preference zákazníků a názory odborné poroty (Brand Council). Cena je udělována pouze značkám s nejlepší pověstí a silným dopadem na lokální trh. Do soutěže se navíc nelze přihlásit samostatně, nominace kandidátů vychází z databáze veškerých registrovaných obchodních značek v dané zemi. V první fázi jsou nominováni kandidáti dle obchodních dat a výsledků. V dalším kole projdou značky spotřebitelským průzkumem, který vyhodnocuje oblibu a známost u spotřebitelů. 

O konečných držitelích titulu Superbrands pak rozhoduje odborná komise Brand Council složená z expertů různých oborů. 

O programu Superbrands:

Program Superbrands odstartoval před 20 lety ve Velké Británii, v České republice byl zahájen jeho čtvrtý ročník. Cílem ocenění je poskytnout zákazníkům přehled o významných značkách, které ovlivňují jejich každodenní životy. Cena Superbrands Award je uznávána jako speciální ocenění v 88 zemích na pěti kontinentech. O udělení titulu se rozhoduje na základě spotřebitelského průzkumu, prováděného agenturou GFK, expertní skupinou Brand Council, která je tvořená odborníky v oblasti brand marketingu, zástupci profesních organizací, kreativci a experty na oceňování značek.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *