Realitní kancelář STING spouští nové služby pro exkluzivní klienty

26.10.2010 05:10 Tisková zpráva:

Počátkem tohoto týdne spustila Realitní kancelář STING nové služby pro klienty, kteří s ní uzavřou exkluzivní smlouvu. Stalo se tak z důvodu zvýšení konkurenceschopnosti i kvality poskytovaného servisu na realitním trhu. Další služby se připravují jak pro letošek, tak i na příští rok.

Exkluzivní servis pro exkluzivní klienty

Servisem STING eXclusive je jednoznačně podporována výhoda podpisu exkluzivních smluv. Díky této službě je zabezpečena transparentnost toho kterého případu, jelikož každý zákazník vidí, co se s jeho zakázkou právě v danou chvíli děje. „Zákazníkům nabízíme nadstandard za podpis exkluzivní smlouvy, tedy za něco, co je už od své podstaty daleko výhodnější,“ řekl o tomto servisu David Rewenda, vedoucí marketingového oddělení Realitní kanceláře STING.

Jediný Detektiv mezi realitními kancelářemi

Jednou z výše jmenovaných služeb je STING Detektiv, díky kterému může zákazník sledovat, v jaké fázi se právě nachází jeho zakázka v prodeji. „Tato služba je na realitním trhu zcela nová a přináší tolik výhod, že má zákazník jasný důvod, proč se rozhodnout právě pro naši realitní kancelář,“ řekl David Rewenda. STING Detektiv klientovi umožní vidět svou zakázku on-line, na jaké realitní servery byla exportována, kolikrát byla zobrazena či kolik na ni přišlo poptávek. „Svěřit prodej své nemovitosti realitní kanceláři je důležité rozhodnutí a my tímto krokem chceme zákazníkovi říct: nebojte se dát svou nemovitost k nám. My vám ukážeme, že opravdu se zakázkou pracujeme,“ dodal David Rewenda.

STING rozdá tisíce karet z největšího věrnostního programu

Klíčem k novým službám je Zákaznická karta STING, největšího věrnostního programu Sphere card, díky níž mohou zákazníci kromě přístupu do Klientského servisu on-line a využívání služeb RK rovněž čerpat slevy ve výši 5 až 30 % u 8 000 obchodníků na území České i Slovenské republiky. Každý klient, který kartu obdrží, má svůj PIN kód, díky kterému získává přístup do Klientského servisu.

Cílem tohoto servisu je získat nové zákazníky jak na straně prodávajících, tak i kupujících. Samozřejmě jde o zvyšování kvality námi poskytovaných služeb. Věříme, že díky tomu dáváme klientům pádný důvod, proč se rozhodnout pro naši realitní kancelář. Navíc ukazujeme konkurenci, jak se to má dělat,“ uzavřel David Rewenda.