S NOVÝM POJIŠTĚNÍM OD AXA MŮŽETE BÝT BEZ STAROSTÍ DOMA

11.03.2015 11:03 Tisková zpráva:

Skupina AXA spouští prodej pojištění majetku a odpovědnosti za škodu nové generace s názvem DOMOV IN. Klient si může pojištění libovolně poskládat tak, aby měl na jedné smlouvě pokryty všechny druhy rizik spojené s bydlením, ale navíc i odpovědnost za škodu, asistenční služby nebo právní ochranu rodiny včetně bezpečného nákupu na internetu. (Tisková zpráva: AXA)

„Nový produkt DOMOV IN je navržen tak, aby splňoval konkrétní potřeby široké škály klientů. Je také určen pro všechny, kteří si chtějí být jisti, že nebudou podpojištění nebo mají například zájem o pojištění odpovědnosti za škodu,“ říká Ján Kusý, ředitel pro obchod neživotního pojištění AXA pojišťovny.

Pojištění občanské odpovědnosti za škodu chrání klienta před zbytečnými výdaji, které se mohou vyšplhat až do desítek tisíc korun v případě způsobené škody na životě, zdraví, majetku a související finanční škody. Pojištění chrání všechny členy domácnosti (včetně pomocníků v domácnosti např. chůvy, uklízečky).

DOMOV IN je vhodný i pro klienty, kteří upřednostňují nákupy v e-shopech. Pokud se rozhodnou pro připojištění právní ochrany rodiny včetně SAFE ONLINE, AXA jim nabídne pomoc při zneužití platebních prostředků třetí osobou a škodách způsobených neseriózností provozovatele e-shopu.

U nového produktu DOMOV IN si klient může vybrat ze tří balíčků pojištění, které se liší rozsahem pojistného krytí a limity plnění. Asistenční služby jsou vždy automaticky již v ceně pojištění. Ty se navíc vztahují nejen na pojištěného, ​​ale i osoby trvale žijící ve společné domácnosti. Zahrnují technickou a právní asistenci,
a dále asistenci při hospitalizaci, onemocnění či nepřítomnosti členů domácnosti. Pojišťovna AXA navíc garantuje příjezd přivolané asistence do jedné hodiny a to 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. „Naši odborníci pomohou při řešení nečekaných situací, jakými jsou například prasklé vodovodní potrubí, vyražení oken vichřicí, zabouchnutí klíčů ve dveřích nebo spory se sousedy či institucemi,“dodává Ján Kusý.

DOMOV IN – Možnosti balíčků

  1. Balíček MINI bez odpovědnosti za škodu a odcizení je určen hlavně pro klienty čerpající hypotéku a hledající pojištění nemovitosti za účelem vinkulace pojistného plnění ve prospěch banky, nebo klienty, kterým stačí základní rozsah pojištění za nižší cenu.

  2. Balíček KLASIK je vhodný pro běžného klienta, kde v ceně pojištění je i odpovědnost za škodu na základní limit krytí 200 000 korun. U balíčku KLASIK je jako novinka prodloužená záruka pro vybrané domácí spotřebiče již v ceně pojištění.

  3. Balíček MAXI je určen pro klienty hledající nejširší rozsah pojištěných rizik. V tomto balíčku je pojištěna například i zahradní architektura a porosty, poškození zateplené fasády nebo pojištění odpovědnosti za škodu z vlastnictví nemovitostí až do limitu 400 000 korun v ceně pojištění.

V rámci inovačních aktivit a digitalizace začala AXA v neživotním pojištění používat novou segmentační strategii, která vytváří prostor pro určení spravedlivé ceny pro každého klienta v závislosti na jeho rizikových faktorech. Výši pojistného ovlivňuje například i to, zda je nemovitost užívána přímo vlastníkem, nebo zda byla za posledních 5 let pojištěna. Pojistné je také výhodnější v případě, že jde o znovunabytí nemovitosti nebo o byt, který není v přízemí.

V případě, kdy je smlouva zpracována elektronicky formou uploadu do informačního systému, garantuje společnost výši pojistné částky, to znamená, že nebude v případě pojistné události uplatňovat srážky z důvodu podpojištění. AXA již takto zpracovává více než 50 % nových pojistných smluv.

Více informací o produktu DOMOV IN najdete na našich webových stránkách: www.axa.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *