Soutěž Site of the Year 2015 vyhrál web BDO, z českých zabodoval Wüstenrot

22.03.2016 05:03 Tisková zpráva: Wüstenrot – stavební spořitelna

Absolutním vítězem soutěže Site of the Year 2015, kterou každoročně pořádá česká IT společnost Kentico Software, se stal web americké finanční společnosti BDO. Mezi úzkou nominaci webových prezentací, z nichž byli vybráni vítězové celkem dvaceti různých kategorií, se zařadil také nový web společnosti Wüstenrot. V kategorii Finančních služeb ho nakonec porazil právě absolutní vítěz, BDO.

Do sedmého ročníku Site of the Year se přihlásily stovky webových stránek z celého světa, které jsou postavené na českém softwarovém řešení Kentico. „Hodnocení přihlášených webů je rok od roku těžší, protože počet přihlášených a opravdu zajímavých projektů roste. Letos dorazil největší počet přihlášek za sedmiletou historii soutěže,“ uvádí Petr Palas, zakladatel a CEO Kentico Software

Z webových prezentací vytvořených v Česku se mezi nejužší výběr probojoval nový web společnosti Wüstenrot (www.wustenrot.cz), který byl spuštěn loni v říjnu. Jeho vznik technicky zaštiťovala agentura Actum, design pak připravila agentura Scholz&Friend´s, Praha. „Přechod na CMS Kentico jsme uskutečnili, protože jsme chtěli získat responzivní web a zároveň možnost využívat nové marketingové nástroje pro optimalizaci obsahu. Díky personalizaci dokážeme konkrétnímu potenciálnímu klientovi nabídnout přesně ten produkt, který má v hledáčku. Vážíme si toho, že náš nový web oceňují nejen zákazníci, ale také odborníci v oblasti online marketingu,“ popisuje Josef Rybišar z Úseku marketingu a PR finanční skupiny Wüstenrot.

Petr Palas k tomu dodává: „Výsledky naší soutěže dokazují, že se kvalita českých webů stále drží na světové úrovni. V užším výběru Site of the Year se i přes silnou mezinárodní konkurenci pravidelně objevují jedna až dvě české webové prezentace. Letos to byl Wüstenrot, v loňském ročníku Mountfield a o rok dříve dokonce brněnští ZebraCaps.cz vyhráli v kategorii Nejlepší e-shop.

Přehled vítězů v jednotlivých kategoriích

Firmy mohly své weby do soutěže přihlašovat do 18. ledna. Odborná porota pak ze všech přihlášených vybrala vždy tři finalisty do každé z dvaceti kategorií. O vítězích větší části kategorií v následujících dvou měsících rozhodovala online hlasováním veřejnost. U speciálních technicky zaměřených kategorií (v tabulce vyznačeny kurzívou) vybírala výherce odborná porota.

 

Nejlepší web v kategorii

Vítěz

Odkaz

Obchodní služby

AB Agri, USA

www.abagri.com  

Komunitní/social media

Porsche Club, Velká Británie

www.porscheclubgb.com

Spotřební zboží

Second Time Around, USA

www.2ndtimearound.com  

E-shop

hmv, Velká Británie

store.hmv.com  

Vzdělávání

Southern Education Foundation, USA

www.southerneducation.org

Finanční služby

BDO USA, USA

www.bdo.com

Gastronomie

European Lamb, EU

www.lambtastyeasyfun.eu

Veřejná správa

Newcastle City Council, Austrálie

www.newcastle.nsw.gov.au  

Zdravotnictví

Vidant Health Foundation, USA

foundation.vidanthealth.com  

Průmysl

Shawfloors, Velká Británie

www.shawfloors.com

Neziskové organizace

Canadian Red Cross, Kanada

www.redcross.ca

Cestování/Akce

Wild Atlantic Way, Irsko

www.wildatlanticway.com  

Grafický design

True Digital, Velká Británie

www.truedigital.co.uk

Cloudové řešení

Chant West, Austrálie

www.chantwest.com.au

Nejlepší obchodní výsledky

Carphone Warehouse, Irsko

www.carphonewarehouse.ie

Integrace

Workspace Group, Velká Británie

www.workspace.co.uk  

Implementace Kentico EMS

DollarWiseOil, USA

www.dollarwiseoil.com  

Migrace systému

American Campus, USA

www.americancampus.com  

Intranet

HP News Now, USA

news.now.hp.com

Největší web

hmv, Velká Británie

store.hmv.com

Kompletní výsledky letošního ročníku a detaily o jednotlivých vítězích najdete na webu Site of the Year 2015.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *