Společnost Aviva sjednotí své síly pod celosvětovou značkou

14.01.2009 04:01 Tisková zpráva: Aviva životní pojišťovna

Společnost Aviva vstupuje do konečné fáze přechodu na jednotnou značku, která má podpořit její konkurenceschopnost v celosvětovém měřítku. Pod společným jménem Aviva tak budou do konce roku 2010 vystupovat i největší britská pojišťovna Norwich Union, Commercial Union v Polsku a Hibernian v Irsku.

Ve Velké Británii již probíhá rozsáhlá reklamní kampaň, která na rebrand upozorňuje prostřednictvím světových celebrit, které si na začátku své kariéry změnily jména.

Jedna Aviva, dvojnásobná hodnota

Pod názvem Aviva působí společnost na 27 trzích v Evropě, Severní Americe a v asijsko-tichomořské oblasti a průběžně významně rozšiřuje svou činnost také v mezinárodním měřítku. Od října 2007 probíhá transformace společnosti pod jednoduchým heslem „Jedna Aviva, dvojnásobná hodnota“.

„Aby společnost Aviva i nadále prosperovala, musí být schopna v celosvětovém měřítku efektivně konkurovat dalším mezinárodním pojišťovnám,“ vysvětluje důvody transformace generální ředitel společnosti Aviva Andrew Moss. „Vytvoření celosvětově známé značky je významným krokem k nastolení globálního povědomí o naší společnosti v oblasti finančních služeb a důležitým mezníkem při naplňování naší vize ‚Jedna Aviva, dvojnásobná hodnota’.“

Nová éra globální firmy

Přechod na společnou značku usnadňuje orientaci na globálním trhu s pojištěním, což má význam zejména při vzrůstající mobilitě klientů. Stejně tak je společná identita důležitým motivačním faktorem pro zaměstnance, kteří považují práci v celosvětově významné společnosti za atraktivní. Známá mezinárodní značka rovněž pomůže otevřít dveře na nové trhy a získat nové obchodní partnery, což potěší zejména akcionáře. Od poskytování služeb pod jednotnou značkou si společnost slibuje i vyšší efektivitu nákladů na reklamu a sponzoring v celosvětovém měřítku.

Bruce Willis v britské reklamě pro pojišťovnu Aviva 

O rebrandu britské Norwich Union informuje kreativní kampaň, na níž se podílejí světové celebrity. Společnost Aviva angažovala známé umělce, kteří si před vstupem do showbusinessu nechali změnit jméno. V reklamním spotu si tak zahráli herec Bruce Willis, modelka Elle Macphersonová nebo hudebníci Ringo Starr a Alice Cooper. Např. Ringo Starr se objeví v reklamě v jedné ze scén filmu Beatlemania a přemýšlí, jestli by něco podobného zažil, kdyby se jmenoval stále Richard Starkey. Celebrity jednotně komentují nejslavnější okamžiky své kariéry větou „Stalo by se něco takového, kdybych se jmenoval/a..?“ a doplní své občanské jméno. Dokazují tak, že změna jména není jen formalita.

„Jednotná značka nám umožní sdílet své zkušenosti a znalosti s klienty na celém světě. Nová reklamní kampaň informuje o změně jména dynamickým způsobem, který signalizuje začátek nové éry v péči o zákazníky,“ uvádí Armanda Mackenzie, marketingová ředitelka společnosti Aviva.

Reklamní kampaň je plánována na šest měsíců a kromě TV bude zahrnovat také tisk, outdoor a digitální média.