20. 06. 2013
Subjekty:
UniCredit Bank
UniCredit Bank nabídne klientům postiženým povodní odložení splátek hypoték až o 6 měsíců
„Hledali jsme řešení, jak se o naše klienty zasažené povodní postarat a efektivně jim pomoci. Většina z nich nyní sčítá škody, snaží se zachránit, co se dá. Nepochybně budou muset hradit spoustu nákladů, se kterými nepočítali. Naše nabídka jim pomůže rychle obnovit finanční stabilitu, vysvětluje Giovanni Guidi, ředitel osobního bankovnictví UniCredit Bank.
Podíl nesplácených hypoték v UniCredit Bank zatím v důsledku povodní výrazně neroste, banka však na základě zkušeností z předchozích povodní počítá s tím, že se včasné splácení závazků klientů v souvislosti s živelnou katastrofou může o něco zhoršit.
Zároveň lze očekávat zvýšený zájem o nové úvěry. Řada nemovitostí bude kvůli škodám způsobeným povodní stržena, jiné si vyžádají rekonstrukci. „Jsme připraveni poskytnout klientům úvěr na výstavbu nového bydlení nebo rekonstrukci toho stávajícího, případně existující úvěry navýšit. Nabízíme hypotéky se sazbou již od 2,2 % p.a., s tříletou fixací pak od 2,74 %. Zároveň nabídneme zájemcům zvýhodněnou povodňovou PRESTO půjčku od 5 % p.a., a to zcela bez poplatků,“ dodává Darek Filip, ředitel Household Financing UniCredit Bank.
V UniCredit Bank současně trvá až do konce srpna poplatková dovolená, klienti neplatí poplatky za sjednání hypotéky ani poplatek za správu a vedení úvěru po celou dobu splácení. To se týká nových zájemců i klientů, kteří plánují refinancování hypotéky či optimalizaci spotřebitelských úvěrů, bez ohledu na povodně.