Fincentrum Media s. r. o.
Investujeme.cz Investujeme.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.sk InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

compare_and_calc.jpg db-hypoindexu.jpg
 
Děkujeme našim partnerům:
Výhodné hypotéky od Hypoteční banky
Výhodné hypotéky od Hypoteční banky

 


Zelená úsporám: Dotace na zateplení a ekologické vytápění pro všechny!

Autor: Petr Zámečník | 08.04.2009 00:00 | Kategorie: Státní podpora
Stát přestává diskriminovat. Spouští program „Zelená úsporám“, kterým přidělí dotace na zateplení a ekologické vytápění všem druhům bydlení bez rozdílu vlastnictví. Kdo a v jaké výši se může podílet na 10 mld. Kč dotací v letošním roce a 25 mld. Kč celkem?

Zelená úsporám: Dotace na zateplení a ekologické vytápění pro všechny! >> sdílejte na sociálních sítích

 
 
Titulek: dotace jsou k ničemu
Od: Jan Mašlínský
Datum: 08.04.2009 17:12
 

Lepší je koupit si kvalitní nový byt, například v Michli či Malešicích, tam je ohromný prostor k růstu cen v řádu stovek procent. já to musím vědět, pohybuji se v realitách již přes 30 let!!! Staré sídlištní byty se nevyplatí opravovat, jsou to černé díry na peníze.

Titulek: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Richard Podhůrský
Datum: 09.04.2009 13:00
 

Naprostý souhlas. Takové zákony jaké příjímají páni poslanci, kteří se na hlasování často ani nedostaví, to je hrůza. Vůbec tomuhle zákonu nerozumím a ani mu nevěřím, Zase je to o nás bez nás. Stejně všechny ty peníze shrábnou nějací koumáci, kteří zaměstnají ukrajince, kteří polystyrenem oblepí paneláky, nalakují to na růžovo a vyfakturují si desetkrát tolik, kolik měli náklady. Tihle fiškusové vysají veškeré dotace a na normálního člověka už nic nezbyde, jem ty oči pro pláč, jako vždy. Tak to chodí v životě, chudák do ještě větší bídy přijde a panstvo na zámku jen pomlaskává nad tučnou pečínkou a bujaře se veselí. Dřív to bývalo lepší, často vzpomínám na staré zlaté časy před třiceti lety. To byla jiná doba, všechno bylo na svém místě a vše bylo v pořádku. Ne jako dnes, kde mladí hejskové se snaží pochytat co nejvíce důvěřivých hejlů a kavek, a odrbat je a oškubat a pak sníst. Jak říkám, staré zlaté časy.

Titulek: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Honza
Datum: 03.05.2009 18:05
 

Tak začni přemýšlet a staň se pánem :) Ha ha. Nebo zustan chudakem

Titulek: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Radek
Datum: 09.04.2009 13:15
 

"Dřív to bývalo lepší, často vzpomínám na staré zlaté časy před třiceti lety. To byla jiná doba, všechno bylo na svém místě a vše bylo v pořádku." Pokud považujete zestátněný soukromý majetek "na svém místě", lidi, co se jim nelíbil názor Strany, za katrem "na svém místě" apod., tak budiž - v tom případě vám doporučuji zakoupení jednosměrné letenky do KLDR.

Titulek: RE: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Richard Podhůrský
Datum: 09.04.2009 13:30
 

Dřív, před třicety lety, vše bylo tak, jak to má být. Lidé rozhodovali o lidech, a ne jako dnes. Vsadím se, jste nějaký mladý pásek, který o minulé době neví vůbec nic. Jen to co píší takové plátky, jako třeba MFdnes. Ale já, vážený pane jsem býval a TVRDĚ pracoval na městském výboru strany a vůbec se za to nestydím! Doteď jsem na svou práci hrdý. Ano hrdý, co všechno jsme my tehdy dokázali. Svazáci udělali pořádný kus práce, například při stavbě na sídlištích. Dneska mladí jen fetují a flákají se po hospodách a prohýří všechny penáze!! Mladí dnes nemají k práci žádný vztah, stejně jako vy. Chtěli by se jen rychle napakobvat!!! Za mých mladých let jsme chodili na dnešní Senovážné náměstí, do té budovy na rohu, kde bývala centrála SSM, k panu Mohoritovi. Byl to takový milý pán, vždy si na nás i při svém vytížení prací našel čas!! a sbírali jsme s pionýry starý papír, 50 halířů nám dávali za kilo, a to byly tenkrát nějaké peníze!!! žili jsme si jako králové, pivo bylo za 1,70, chleba za 1,30. Dnes vládne kapitalista tvrdou rukou a nestydí se vykořistovat pracující lid. Ale vše se zase obrátí a my to tu převezmeme!! Čím dál tím víc lidí se nemůže dočkat návratu vlády lidu, milej pane!!! počkejte u voleb, my vám ukážeme!!!

Titulek: RE: RE: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Dzanek
Datum: 03.05.2009 18:12
 

A jste si jisty, ze vsichni mladi si rezim vybiraji? A ze dnesni dobu buduji mladi? Nebo nam sve zkusenosti a moudra predavaji starsi generace????? Hmm...????

Titulek: RE: RE: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Vojtík
Datum: 09.04.2009 13:50
 

Copak před třiceti lety! Ale představte si tu pohodu před deseti lety:Takoví volové,jako jste vy,neměli internet a člověk se při hledání hodnotných příspěvků v diskusích nemusel přehazovat vidlema takové bláboly,jaké píšete. Dneska už dají internet každému a ruku na srdce:je to dobře?

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Richard Podhůrský
Datum: 09.04.2009 13:57
 

Já jsem bývalý předseda uličního výboru strany ty mladej hejle!! Zakládal jsem ve dvacátých letech buňku strany na Žižkově. celej život jsem tvrdě a těžce pracoval, zasloužím si příjemně strávený podzim života. Za své úspory jsem koupil 3 menší činžovní domy na Vinohradech i snájemníky, internet mám doma na počítači. Je správné, že mám internet, mohu si psát například s panem Dolejšem a informovat ho tak z první ruky, kdo je proti straně a kdo bude hlasovat ve volbách pro stranu.

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Radek
Datum: 09.04.2009 14:51
 

Pokud vaše příspěvky myslíte vážně, tak je to opravdu tragické.

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Richard Podhůrský
Datum: 09.04.2009 16:42
 

Ve straně jsem od 15 let, zakládal jsem jednu z prvních buněk ve dvacátých letech. Však jsem za to převzal od Klementa Gottwalda čestnou plaketu, kterou mám dodnes na čestném místě vystavenou v obýváků. Jsem hrdý zapálený komunista. Pracoval jsem zprvu u soustruhu v ČKD, pak si všimli mého talentu pro práci s lidmi, a pak následoval můj rychlý postup ve straně. Já byl vždycky pro pluralitu a vyjádření názoru, ale všeho s mírou!! Jak někdo začal napadat samu podstatu, škodit straně, tak bohužel jsme s tím museli udělat, prostě jak bych to řekl, prostě jsem s někým takovým museli skoncovat. Vždycky jsem mladým říkal, aby měli nějaký vzor, ke kterému by mohli vzhlížet, třeba soudruha Lenina, nebo Gottwalda, nebo generála Čepičku, nebo soudruha Štěpána. Mládí má zelenou, tak to má být. Prostě jak to jednou moc pěkně vyjádřil soudruh Jakeš na sjezdu, mládí má zelenou, ale vocaď pocaď, soudruzi. Abysme neskončili s naší krásnou republikou a naší komunistickou stranou někde, kde být nechceme. Práci čest!!

:-D tak to smekám - kolem stovky let a takto ovládat práci s počítačem.

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Richard Podhůrský
Datum: 09.04.2009 17:21
 

My ještě neptříme do strého železa. Zase tu zavedeme povinného pionýra, občanky, každý z těch dnešních mladých bude mít práci a razítko v občance, zas bude pomocná stráž VB strážit a bdít nad pořádkem v ulicích, zas budou uliční výbory. všechno to přijde po podzimních volbách!! prostě to tu se soudruhy zas převezmeme!! Převezmem tuhle zplundrovanou republiku a vystavíme tu krásnou socialistickou vlast bez vykořistovatelů!!! Soudruzi my to dokážeme!!

Zakazete internet, zavrete hranice, takovy jako jsem ja (mam jiny nazor) zastrelite, nebo zavrete, nebo spis povesite jako priklad pro ostatni. Vsechno znarodnite a VY budete sedet na vrcholu, vsechno ridit a rochnit se opet jako prasata!!! Bude vsude krasne, hezky a dobre....proste raj na zemi....¨ Potom vtrhnete do Sloveska a reknete, ze musime byt opet Ceskoslovensko....

Já volil vždy komunistickou stranu. Ta jediná má budoucnost!! Letos na podzim přijde konečně naše velké vítězství, převezmem to tady a budete se divit, vy sabotážníci. Kdo nejde s námi, jde proti nám, prostě je to tak, Tak nějak to moc pěkně řekl soudruh Čepička na shromáždění Lidových Milicí v památném roce 1948 a platí to pořád!! To si prostě vy mladí uvědomte!! vy jste nic nedokázali, to my, my komunisté jsme tu všechno postavili, vytvořili, a vy jen přícházíte k hotovému. Strana a vláda je vždy na prvním místě!!!! Já nejsem žádná študovaná hlava, živil jsem se vždy rukama, ale to že je strana na prvním místě pochopí i tamhle Jenda a Vašek. Prostě tak to je, soudruzi!! Já hovořil před tisícovkou lidí, když byly sjezdy Lidových Milicí, a všichni mi naslouchali. Slyšeli byste špendlík na zem spadnout!! A ten aplaus!!! A ta jednomyslná rozhodnutí, žádné přeslapování na místě jako dnes!!! A my to tu zas převezmem, už se na to chystám, zas tu zavlají rudé prapory v ulicích, jen počkejte!!! My totiž se staráme o lidi a lidi nás zas demokraticky zvolí, tak jako dřív!!

To jste tedy vybudovali. Rakousko bylo po 2. světový na tom hůř než Československo. A jak to dopadlo po 40 letech vlády komunistů? Tragédie je slabé slovo.

Milej pane, to není naše chyba. Za to mohou Ti, kteří nám házeli klacky pod nohy. řídit republiku to není jako koukat na televizi a popíjet pivko!! to chce kumšt, to chce skutečnou osobnost, jako třeba tadyhle soudruh Jakeš nebo Bilak. To jsou skutečné kapacity v řízení!!! Prostě tak nějak to je soudruzi. Já dostával papír takový přehled od strany , kdo si vydělá víc než 100 000 ročně. To bili tihle jandové, a Vondráčkové, Ti proti nám sice nešli, ale třeba tahleta Zagorová. Milá holka je to, prostě, ale má 600 000 ročně a tak dál soudruzi. Prostě tak to je!!! tihle šli proti nám, a kalili vodu!!! Měli jsme tu tehdy poslat tanky do ulic, ted uz je pozde, na tohleto, ale pockejte na podzim, zas tu zavedem poradek!!!

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Richard Podhůrský
Datum: 09.04.2009 16:35
 

To se zas projevilo mládí! Abyste mi rozuměli, já jsem pro mladou krev a to všechno kolem, ale musí být také nějaká úcta k základním hodnotám, ke starým lidem, kteří měli těžký život a něco dokázali. Já byl předsedou městského výboru strany, já měl velikou zodpovědnost za vás za všechny. Republiku jsme si rozvracet nedali!! Pokud se neco neodhlasovalo jednohlasne, udelali jsem panelovou diskuzi a vecnymi argumenty jsme dosahli jednomyslneho rozhodnuti. Drive jsme zaskodniky a ilegalay proste snadno mohli od spoecnosti izolovat, dnes to bohuzel tak jednoduche neni. Ale my to tu jednou vsechno prevezmem!! Zas bude poradek, pockejte na volby na podzim. Tady v Praze mame silnou kadrovou zakladnu!!!

Co to tady placate? Jednohlasne jste odhlasovali :))) Snad jste chtel napsat, ze ten kdo nesouhlasil, tak dostal do drzky a pak sel do basy.... Asi jste to myslel a myslite dobre, ale hrubou silou neco resit? Proc asi komunisti "pro lidi" v 89 padly? Proc byly demonstrace lidu? Hmmm....zeby bylo neco v neporadku a lidem se to nelibilo?

Vy to snad opravdu myslíte vážně. Převezmete to a všechny, co s vámi nebudou souhlasit, pošlete za katr. To je ta "lepší společnost".

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Richard Podhůrský
Datum: 09.04.2009 17:29
 

Tady zas někdo vykřikuje něco o demokracii. Já jsem pro to, aby každý, prostě tak nějak, jako vyjádřil svůj názor prostě. Ale všeho vocaď pocaď, soudruzi!!! Kdo boří samotné základy republiky a staví se proti nám, toho musíme v zájmu společnosti postavit mimo. Prostě, i kdibisme ho měli třeba zavřít na doživotí, a to bi stálo pěkný peníze tuhlenctu společnost, takž i kdybysme ho měli rovnou ke zdi postavit, mi to uděláme!! zase budou polní soudy se záškodníky, soudruzi, a zase bude pořádek. staré zlaté časy

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Vojtík
Datum: 09.04.2009 14:08
 

Mně to spíš připadá,že vás už přestala bavit role Ludwiga Soboty.

Titulek: RE: RE: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Michal
Datum: 09.04.2009 13:47
 

Šmejde komunistickej, měli vás všechny pověsit a postřílet, byl by od vás pokoj. Doufám, že chcípneš hlady, až nebude na důchody, ty pako!!

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Pako
Datum: 23.05.2009 16:24
 

Tohle ceka predevsim Tebe a Tobe podobne priteli. Kapitalismus se nesere s nikym.

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Dzanek
Datum: 03.05.2009 18:16
 

A ze vsechno kdysi bylo a meli jsme se jak v raji??? Ha ha.... Porad zapominate na to, ze populace starne, takze logicky tento stav neco stoji.... Cetl jsem stary komunisticky clanek: Mlady pionyre od roku 2000 neco, si budes zit dobre a nebudes timto tempem rustu dale pracovat :) to jsou ale keci...

Titulek: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Vašek
Datum: 09.04.2009 13:01
 

Máš pravdu Richarde, přesně tak to chodí

Titulek: RE: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Libor Šubrt
Datum: 09.04.2009 13:03
 

dotací má být pro všechny, ale vyvstává zde mnoho kardinálních otázek ohledně podání žádostí. Nečetl jsem celé znění zákona, proto se neorintuji zcela přesně ve všech jeho nuancích, ale každopádně mohu říci, že například úvodní část se mi nějak nezdá.

Titulek: czeXXXXIPACweXmk
Od: ubyqupex
Datum: 13.03.2010 02:33
 

KgN3d1 vmdpitrlfvur, [url=http://jupolqeimzii.com/]jupolqeimzii[/url], [link=http://nurtlcbixpxs.com/]nurtlcbixpxs[/link], http://bbcdgijbonzm.com/

Titulek: RE: RE: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Zdenka Onderková
Datum: 09.04.2009 13:05
 

Stačí si hlídat termín podání žádosti a peněz by mělo být dost pro všechny, pánové. Můj manžel se už připravuje, jak zateplí náš barák v Úvalech u Prahy.

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Radek
Datum: 09.04.2009 13:18
 

Rád bych tomu věřil. Jenže někde jsem četl, že jen na renovaci paneláků bude zapotřebí 400 mld. Kč. A v tomhle programu jich je jen 25...

Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Dzanek
Datum: 03.05.2009 18:08
 

Tak cti poradne. Techto 25 mil. je na nepanelove domy.... Ach jo

Titulek: RE: dotace jsou k ničemu
Od: vševědoucí
Datum: 08.04.2009 19:40
 

Tak to bys měl taky vědět, že máš dodržovat léčebný režim předepsaný tvým psychiatrem.

Titulek: RE: dotace jsou k ničemu
Od: Radek
Datum: 08.04.2009 19:00
 

Asi jste nepochopil, že dotace nejsou jen "na staré sídlištní domy". Trochu smutné na člověka, který "se pohybuje v realitách již přes 30 let!!!" :-).

Titulek: dotace
Od: kubik
Datum: 08.04.2009 08:50
 

Píšete: Kdo může o dotace zažádat? O dotace může zažádat majitel rodinného či bytového domu, ať už se jedná o fyzické osoby, společenství vlastníků jednotek či družstva. Není rozhodující, zda se jedná o panelový, cihlový či jiný dům, starší dům či novostavbu. Pro každou kategorii domů jsou připraveny specifické dotace. Zajímalo by mě,jestli o dotace může požádat právnická osoba.Děkuji.

Titulek: RE: dotace
Od: Petr Zámečník
Datum: 08.04.2009 09:49
 

Ano, může. Přesná citace z materiálu MŽP a SFŽP je: "Oprávněnými žadateli o podporu jsou vlastníci rodinných a bytových domů, tedy fyzické osoby, společenství vlastníků bytových jednotek, bytová družstva, města a obce (včetně městských částí) nebo podnikatelské subjekty." Ještě je jedna podmínka - celková dotace pro jeden subjekt nesmí přesáhnout 30 mil. Kč.

Připojte váš komentář!

* Pokud je obrázek nečitelný, nový načtete kliknutím na obrázek.
Pro přihlášené se kontrolní obrázek nezobrazuje. Přihlašte se či se zaregistrujte pokud ještě nemáte účet.
Opište text z obrázku: *

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.


Články z Státní podpora

Petr Zámečník | 23.05.2012 00:00 Chcete podporu bydlení od státu? Nechte se vyplavit!

Stát má jako jednu ze svých priorit podporu bydlení. A jak ji prosazuje? V současné době je aktivních několik programu Státního fondu rozvoje bydlení. Pro občany jsou dosažitelné ale jen dva ze zdrojů fondu. A oba jen po povodních. Nadále sice ještě probíhá program Zelená úsporám, ale… Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Petr Bukač | 11.04.2012 00:00 Státní podpora: solidní nejistota

Státní podporu lze získat ke stavebnímu spoření, penzijnímu připojištění a ve formě daňových výhod i k některým typům životního pojištění. Málokterý zájemce o tyto produkty si ale uvědomuje, že podmínkou jejího získání bývá dlouhodobý závazek spoření bez záruky přetrvání aktuálně platných výhod. Budoucí existence státní podpory totiž není garantována.  Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Petr Zámečník | 19.03.2012 00:00 Rodiny s dětmi stát podporuje stále méně

Bydlení stát podporuje bez ohledu na to, zda v domácnosti žijí děti, či nikoli. Naopak. Podíl rodin s dětmi, jimž stát přispívá na bydlení, klesá. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Petr Zámečník | 16.03.2012 00:00 Kolik kdo čerpá sociálních dávek na bydlení

Stát se o své občany stará. Občas až příliš. V souvislosti s bydlením rozdává dvě hlavní sociální dávky: příspěvek na bydlení a doplatek na bydlení. Kolik na dávky vydává? A kdo jich inkasuje nejvíce? Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Petr Zámečník | 04.01.2012 00:00 Příspěvek na bydlení od 1. 1. 2012 vzrostl: Až o 1 525 Kč!

Finanční krize dohnala snad všechny sociální dávky. S jedinou výjimkou: Příspěvek na bydlení vzrostl od 1. ledna 2012 až o 11 %. V jaké výši a za jakých okolností máte nárok na zvýšení dávky od státu? A kdo na zvýšení příspěvku nemá nárok vůbec? Celá zpráva »

Komentářů: 1 / 1 Poslední komentář: 15.01.2012 14:36Další články »

Krátké zprávy z Státní podpora

21.05.2012 15:22 Stavební spoření je stále v kurzu

I přes snížení státní podpory mají lidé stále zájem o stavební spoření a počet nových smluv roste. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

27.04.2012 15:08 O příspěvek na bydlení mohou někteří lidé přijít

Od roku 2013 by mělo se mělo ušetřit osm set milionů korun ročně tím, že se zruší jedna z dávek v hmotné nouzi – doplatku na bydlení. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

18.04.2012 14:14 Vláda schválila změny ve stavebním spoření

Vláda dnes schválila novelu zákona o stavebním spoření, který od roku 2015 umožní produkt prodávat i v klasických bankách. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

21.02.2012 09:26 Podpora bývania: Byty sú drahé, platy nízke, Slovákom musí pomáhať štát

Píšeme na Investujeme.sk: Nízke platy a nepomerne drahšie nehnuteľnosti spôsobujú, že vlastné bývanie je pre mnohé skupiny nedostupné a alternatíva v podobe nájomných bytov neexistuje. To je hlavný dôvod, prečo by sa štát nemal vzdávať podpory bývania, zhodli sa účastníci odbornej konferencie, ktorú zorganizoval Inštitút hospodárskej politiky. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

03.01.2012 14:40 MMR podpoří výstavbu nájemních bytů pro seniory 410 mil. Kč

Ministerstvo pro místní rozvoj v letošním roce uvolní na podporu výstavby nájemního bydlení pro seniory 410 mil. Kč. „Věřím tomu, že bude-li zájem vyšší, tak se domluvíme s ministerstvem financí, že bychom uvolnili více peněz,“ uvedl ministr Miroslav Kalous v rozhovoru pro E15. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0Další krátké zprávy »

Anketa

Jakou fixaci úrokových sazeb hypoték upřednostňujete?

Variabilní sazby. (50)
 
Jednoletou. (7)
 
Tříletou. (21)
 
Pětiletou. (98)
 
Delší. (10)
 
Jinou. (9)
 Celkem hlasovalo 195 čtenářů