14. 04. 2014
ZNAČKA AVION ZÍSKALA PRESTIŽNÍ OCENĚNÍ SUPERBRANDS 2014 PRO ČESKOU REPUBLIKU A SLOVENSKO
Cena Superbrands oceňuje značky v daném regionu na základě preference zákazníků a názoru odborné poroty a je pro firmu důkazem pozitivní zpětné vazby a silného povědomí o ní. Nominace na toto ocenění probíhají na základě obchodních výsledků, takže firmy nemohou navrhnout samy sebe.
O udělení ceny Superbrands rozhoduje expertní skupina Brand Council na základě průzkumu, který provádí renomovaná agentura GFK. Členy skupiny Brand Council jsou přední odborníci v oblasti marketingu a komunikace, kteří mají s prací se značkami dlouholeté zkušenosti a prokazatelné výsledky.
Mezinárodní program Superbrands
Program Superbrands vznikl před více než patnácti lety ve Velké Británii a soustředí se na dva hlavní cíle – uvést do centra pozornosti mimořádně silné značky a předkládat účastníkům trhu, kteří mají zájem se rozvíjet a inspirovat se těmi nejlepšími, příklady hodné následování. Od té doby si projekt vydobyl celosvětovou prestiž a dnes je cena Superbrands uznávána v 88 zemích na pěti kontinentech. Klíčovou roli v jejím udílení hraje expertní komise Brand Council, do které jsou proto vybíráni pouze přední a vysoce uznávaní odborníci.