Většina lidí hledá nové bydlení na internetu
Vedle internetu, který je hlavním informačním zdrojem, každý druhý, tedy 57 % dotázaných, se radí se svými přáteli a zhruba 40 % lidí využívá specializovaných časopisů. Pomocníkem při hledání nového bydlení a souvisejících informací jsou také realitní kanceláře. Jejich služeb pro tyto účely využívá 38 % respondentů průzkumu, který pro FINEP zpracovala společnost Proximity Prague.
„Výsledky průzkumu zcela jasně hovoří o současných trendech při nákupu nového bytu. 82 procent zájemců o nové bydlení vyhledává potřebné informace na Internetu. Z tohoto důvodu je pro nás správná prezentace našich projektů na webových stránkách klíčová,“ říká Michal Kocián, předseda představenstva FINEP HOLDING, SE.
Pro potencionální kupující je stále hlavním kritériem při výběru nového bydlení cena, nicméně podle autorů průzkumu se ohlížejí také na velikost obytného prostoru, dostupnost a atraktivitu lokality.
Zdroj: Tisková zpráva FINEP