Úterý 18. června. Svátek má Milan.

Andrea Daňhelová z Fincentra Reality se zúčastnila prestižní konference jako jediný zástupce z realitního trhu

10.06.2019 04:06 Tisková zpráva: Fincentrum Reality

Koncem května se uskutečnila mezinárodní konference Innovative Legal Services Forum 2019, na které vystoupily „právní mozky“ z celého světa. Tématem byly technologické vychytávky v tomto odborném prostředí. Panelové diskuze se zúčastnila také Andrea Daňhelová, a to jako jediná zástupkyně realitního trhu. „Probírali jsme, jak je důležitá automatizace ve firmách. Je to výhodné řešení nejen pro společnost a právní oddělení, ale právě také pro klienty,“ prohlásila Daňhelová, jednatelka z Fincentra Reality.

Jak se promítají moderní technologie do právní oblasti a jaké jsou ideální přístupy a řešení v této oblasti? O tom zejména byla debata, která vedla Petra Arends-Paltzer ze Švýcarska, držitelka ocenění „Woman of Legal Tech 2018.“  Mezi dalšími spíkry byla také Min Chan z New Yorku, Lewis Bretts z Velké Británie a Andrea Daňhelová, vedoucí právního oddělení a jednatelka z Fincentra Reality. „V naší společnosti se dlouhodobě snažíme držet krok s trendy na trhu a vyvíjet systémy tak, aby ulehčily práci jak zaměstnancům, tak realitním makléřům. Tohle je pro nás klíčová oblast,“ dodala Andrea Daňhelová.

Zaměstnanci, makléři a ani klienti nechtějí trávit dlouhý čas u počítačů se zbytečnou administrativou. Fincentrum Reality klade velký důraz na efektní přípravu smluv, které jsou odborně na nejvyšší úrovni. „Automatizace je nezbytným prvkem. Nikoho nebaví strojově vyplňovat dané údaje a data, raději věnujeme čas potřebám klientům,“ doplnila Daňhelová a hned doplnila jasný příklad: „V současné době jsme schopní měsíčně vyprodukovat stovky kusů prvotních návrhů smluv. Pokud budeme více využívat automatizaci dokumentů, tak při stejném počtu lidí se může počet až zosminásobit.“

Automatizace dokumentů však nesmí zastínit odbornou přípravu právních dokumentů. Měnit se má také zákon o realitním zprostředkováním, který má za cíl zajistit klientům vyšší ochranu a standard poskytovaných služeb, který je na trhu možné vidět, a které nejsou vždy kvalitně poskytnuty. „Na vzdělání našich makléřů v tomto klademe velký důraz. Zároveň nemáme problém v tom, když kdokoliv přijde s inovativním nápadem nebo s technologickou novinkou,“ tvrdila Andrea Daňhelová z Fincentrum Reality.

Automatizace a zázemí pro klienta může být jedním z prvků, jak na první pohled odhadnout, že je realitní makléř pod záštitou velké společnosti. Klient v takovém případě může být klidnější, že o prodej či pronájem jeho nemovitosti bude postaráno s dostatečnou odborností, kterou si opravdu zaslouží.“

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *