EUR 25.265

USD 23.663

REPO sazba ČNB 5.75 %

Inflace 2.0 %

EUR 25.265

USD 23.663

20. 04. 2017

0 komentářů

Chytrý Honza a Hypocentrum spojí síly. Vzniká hypoteční jednička

 

Chytrý Honza, lídr online financí a nejrychleji rostoucí firma na trhu zprostředkování, a Hypocentrum Modré pyramidy, exkluzivní síť specializovaných poboček Modré pyramidy pro financování bydlení, spojují od dubna síly. Vytváří tak významného hráče  na českém trhu financování bydlení, a to jak  z hlediska objemu, tak pokrytí i rozsahu služeb. Jiří Lejnar, ředitel Hypocenter Modré pyramidy zároveň vstupuje do představenstva Chytrého Honzy k Jiřímu Patákovi a Janu Steinbauerovi.

Loading



 


Tato spolupráce přinese širokou škálu služeb v oblasti financování bydlení v ČR s rozsáhlou distribuční sítí. “Náš obchodní model postupně dozrál. Začali jsme čistě v internetovém prostředí a naučili se získávat klienty online. Poté jsme přibrali do rodiny sít hypotéčních poradců Bonnet, protože mít ve skupině nejdynamičtější pool je skutečnou výhrou. Chytré adresy, byť se stále jedná o mladý projekt, letos výrazně překročí první miliardu úvěrové produkce. Partnerství s Hypocentrem Modré pyramidy, které loni poskytlo úvěry na bydlení v objemu 7 mld. korun, významně přispěje k dalšímu rozvoj,” popisuje Jiří Paták, výkonný ředitel Chytrého Honzy.
Díky rychlosti schvalování a předschválenému rámci bude pro žadatele o hypotéku celý proces zákaznicky velmi přívětivý.  Kombinovaný  objem prodaných úvěrů na bydlení  byl v loňském roce 22 miliard korun.
“Naší hlavní silou je tým. Dnes a denně se snažíme našim lidem připomínat, jak je důležitá jejich práce pro celou firmu a oni nám to oplácí. Navíc díky stále relativně ploché struktuře řízení dokážeme na změny na trhu reagovat mnohem rychleji než konkurence a z každé události na trhu udělat pro naše poradce i pro naše klienty výhodu,” říká Jiří Lejnar.
Více informací o společnosti Chytrý Honza
Společnost Chytrý Honza nabízí rychlé a objektivní srovnání finančních produktů a služeb mnoha desítek finančních institucí působících v České republice. Široký výběr, možnost přizpůsobit si produkt na míru, čas na rozmyšlení při rozhodování a zároveň jeho úspora dělají z Chytrého Honzy skutečně platného partnera při řešení osobních financí. Chytrý Honza zájemcům srovná všechny dostupné produkty online, aby si mohli vybrat ten nejvhodnější – od hypotéky, přes pojištění, bankovní účty až po investice.
Od svého vzniku v roce 2009 již Chytrý Honza získal víc než 500 000 spokojených zákazníků. Ti si aktuálně mohou vybírat z celkem 18 produktů ve více než 1900 variantách. Chytrý Honza v tuto chvíli kromě online srovnávače provozuje také call centrum, v jeho řadách dále působí přes 1950 specialistů a od roku 2015 provozuje firma také pobočkovou síť pod označením Chytrá adresa. Zakladateli portálu jsou Jiří Paták a Jakub Havrlant.
Tisková zpráva: Chytrý Honza

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.57 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.37%

6.27%

6.3%

6.32%

6.3%

6.24%

6.19%

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%

5.57%
Historie vývoje


Související články

Stavební spoření získává na popularitě. Podívejte se, na co spořitelny lákají klienty

I když údaje stavebních spořitelen za loňský rok nejsou nijak příznivé, týká se to hlavně úvěrů ze stavebního spoření. Počet nových smluv roste. Podle průzkumu ČMSS je atraktivita stavebního spoření nejvyšší za posledních osm let. Loni vzrostl počet nově uzavřených smluv o stavebním spoření o 15 procent a letos se očekává další nárůst. Stavební spořitelny […]

Text: Monika Lukešová

16. 04. 2019

Jiří Feix: Chceme zůstat hypoteční jedničkou

Jiří Feix nahradil na pozici generálního ředitele a předsedy představenstva Hypoteční banky Jana Sadila. Jaké to je šéfovat Hypoteční bance po Janu Sadilovi? Jaké jsou jeho cíle? Kam banka směřuje?

Text: Jana Zámečníková

07. 11. 2017


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *