02. 04. 2019
Subjekty:
Wüstenrot hypoteční banka
Jarní kampaň Wüstenrotu: všechno vám vyroste, ale splátky ne!
Jarní kampaň Wüstenrotu právě začíná. Během dubna a května představí svou vylepšenou Půjčku ProBydlení v on-linu, rozhlasových spotech a outdooru. Hlavní slogan kampaně „všechno vám vyroste, ale splátky ne“, se zaměřuje na hlavní přednost Půjčky ProBydlení, a to konstantní splátku po celou dobu trvání úvěru, tedy až 22 let.
Kampaň představí Půjčku ProBydlení v obou dostupných variantách – bez ručení nemovitostí jako výhodný úvěr na rekonstrukce, tak se zajištěním nemovitostí jako alternativu k hypotečním úvěrům. „V době, kdy rostou úrokové sazby, je otázka velikosti měsíčních splátek klíčová pro většinu klientů. S Půjčkou ProBydlení ale mohou naši klienti tyto starosti hodit za hlavu. Garantujeme jim stále stejnou splátku po celou dobu trvání úvěru,“ říká Michal Pokluda, manažer produktů a marketingu finanční skupiny Wüstenrot.
Kampaň se v médiích objeví od 1. dubna do 31. května. Komunikační mix tvoří kromě on-linu a CLV formátu na zastávkách MHD v krajských městech včetně Prahy, také rozhlasové spoty na Evropě 2 a Frekvenci 1. Nebudou chybět ani sociální sítě a PR podpora. „V květnu bychom rádi kampaň oživili několika netradičními venkovními formáty,“ doplňuje Pokluda. Kreativu připravila agentura Scholz & Friends.
Půjčka ProBydlení do konce června bez zbytečných poplatků
„Abychom během kampaně ještě zvýšili atraktivitu Půjčky ProBydlení, získají ji žadatelé bez poplatku za uzavření smlouvy o stavebním spoření,“ doplňuje Pokluda. Klient tak získá peníze na pořízení či rekonstrukci bydlení zcela bez poplatku – zdarma je uzavření a poskytnutí úvěru, stejně jako vedení úvěrového účtu. Navíc lze získat až 2 000 Kč státní podpory ročně a zaplacené úroky si odečíst z daní.