EUR 25.265

USD 23.707

REPO sazba ČNB 5.75 %

Inflace 2.0 %

EUR 25.265

USD 23.707

28. 02. 2017

0 komentářů

Kanceláře roku, soutěž zaměřená na kvalitní pracovní prostředí zná své vítěze.

 

Poradenská společnost Prochazka & Partners uspořádala první ročník soutěže Kanceláře roku, která má za cíl docenit firmy, které investují do kvalitního pracovního prostředí a nepřímo je tak popularizovat jako atraktivní zaměstnavatele pro budoucí zaměstnance. Zároveň si soutěž klade za cíl vyzdvihnout důležitost kvality pracovního prostředí a motivovat zaměstnavatele k tomu, aby se tomuto tématu aktivně věnovali.

Loading



 


„Vysoká kvalita kanceláří uchazečů prvního ročníku soutěže ukázala, že standard pracovního prostředí v Čechách jde rychle nahoru ruku v ruce s bojem firem o kvalitní talent. Poslední rok vidíme na trhu velký zájem firem investovat do pracovního prostředí a tím i do spokojenosti svých lidí. Lídři firem, které v letošním prvním ročníku soutěže v jednotlivých kategoriích zvítězili ukázali obrovské úsilí vytvořit něco nadstandardního a často tomuto tématu obětovali spoustu času nad rámec svých povinností. Věřím, že lidí v těchto firmách si toho cení a posiluje to jejich loajalitu k dané firmě“ popisuje výsledky soutěže Radek Procházka, vedoucí partner společnosti P&P.
Odborná porota složená z předních osobností oblasti architektury, designu, kancelářského vybavení a HR hodnotila interiéry kanceláří v devíti kategoriích z hlediska výjimečnosti a designu prostor, inovace (technologická, materiálová, praktická), celkové atmosféry, a především kvality pracovního prostředí pro samotné zaměstnance.
„V dnešní době jsou kanceláře místem, kde se lidé setkávají, spolupracují, vytváří nové nápady a velkou část dne žijí. Proto musí být prostředí interiéru budov uzpůsobeno pro pracovního pohodu zaměstnanců, což výrazně pomáhá i v jejich produktivitě,“ říká Jakub Cigler, jeden z porotců soutěže a vedoucí architekt studia JAKUB CIGLER ARCHITEKTI a dodává „koncepce budov je zásadní, aby umožnila flexibilitu interiéru. Bylo pozitivní vidět, jak kreativně si architekti konceptů realizace jednotlivých firem poradili s klientskými požadavky v kombinaci s limity a specifiky různých objektů kam klienti rozhodli umístit své společnosti.
Průběh hodnocení a trend současné situace na kancelářském trhu dále komentuje Jiří Zavadil, Managing Director společnosti Vitra: „V posledních letech jsme zaznamenali významný důraz na kvalitu pracovního prostředí v oboru IT. Velmi pozitivní ale je, že se tento trend stal klíčovým pro většinu úspěšných společností“.
Podstatným aspektem v hodnocení jednotlivých uchazečů v rámci soutěže byl pohled na spokojenost lidí, kteří v práci de facto stráví většinu svého denního času. Tento aspekt detailně hodnotila Hana Púllová, generální ředitelka společnosti Randstad a k výsledkům soutěže dodává: „Společnosti, které jsme vybrali jako výherce v rámci jednotlivých kategorií se mimo designu a kvality interiéru pečlivě věnovaly dopadu celého konceptu na spokojenost lidí. V rámci pracovního trhu se tato investice vyplácí, protože přispívá konkurenceschopnosti firem v náboru nových talentů a pomáhá zatraktivnit a odlišit se od ostatních společností na trhu.“
Vítězové jednotlivých kategorií jsou na první pohled velmi výjimeční v kvalitě zpracování interiéru, ohledu na pracovní pohodu zaměstnanců a rozsah doplňkových služeb pro zaměstnance jako jsou odpočinkové místnosti, prostor pro mimopracovní zábavu, socializaci zaměstnanců či sport.
Odborně z pohledu urbanistického a architektonického hodnotící porotu zastřešoval Jakub Cígler z JAKUB CIGLER ARCHITEKTI. Vybavení zúčastněných firem posoudil Jiří Zavadil, ředitel českého, slovenského a polského zastoupení švýcarské společnosti Vitra společně s Petrem Zahálkou, obchodím ředitelem společnosti ProInterier. V porotě také zasedla Hana Púllová, generální ředitelka českého zastoupení společnosti Randstad, druhé největší personálně-poradenské společnosti na světě. Dalšími členy poroty byli architekt Igor Hobza z architektonického studia monom populární mezi technologickými společnostmi a Radek Procházka, vedoucí partner poradenské společnosti Prochazka & Partners, která se výhradně zaměřuje na zastupování nájemců komerčních nemovitostí.
Vítězové jednotlivých kategorií

  1. Advokátní kanceláře                Havel, Holásek & Partners
  2. Employee Friendly kanceláře Avast
  3. Start – up                                   Kiwi.com
  4. Media & Marketing                   Leo Burnett
  5. Finanční instituce                     CYRRUS
  6. IT                                                  STRV
  7. Poradenské kanceláře              Grant Thornton
  8. Zdravotnické zařízení               IVF CUBE
  9. Centrum sdílených služeb       BlueLink International

Tisková zpráva: Havel, Holásek & Partners

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.57 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.37%

6.27%

6.3%

6.32%

6.3%

6.24%

6.19%

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%

5.57%
Historie vývoje


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *