18. 12. 2017
Matyáš Hančl byl jmenován novým ředitelem marketingu v EKOSPOLU
Řízení marketingu dlouhodobého lídra rezidenčního trhu EKOSPOLU převzal Matyáš Hančl (30), který se stal ředitelem sektoru marketingu. Kromě toho i nadále zůstává hlavním analytikem společnosti.
Třicetiletý Matyáš Hančl před nástupem do EKOSPOLU pracoval ve Středním podnikatelském stavu při Hospodářské komoře ČR a v Národním ústavu pro vzdělávání. Vystudoval ekonomiku a management na Fakultě managementu Vysoké školy ekonomické v Praze.
Ve volném čase se věnuje vědecké činnosti a rád pravidelně navštěvuje ZOO Tábor.
„Matyáš je velmi pracovitý a velmi často přichází s vlastními nápady. Už ve své předchozí roli hlavního analytika se osvědčil a přesvědčil mě, že zvládne i další úkoly vyplývající z jeho nové funkce,“ poznamenal generální ředitel a předseda představenstva společnosti EKOSPOL Evžen Korec a dodal, že Hančl je dalším příkladem toho, jak EKOSPOL umožňuje nejtalentovanějším zaměstnancům rychlý kariérní růst.
„Právě možnost seberealizace a podílení se na klíčových rozhodnutích firmy, která je dlouhodobým lídrem trhu, láká do EKOSPOLU tisíce lidí ročně. Uchazeči o práci se zajímají také o platové ohodnocení, které patří k jedněm z nejvyšších v rámci celé republiky,“ zdůraznil Korec.
„Situace rezidenčního developmentu se nachází ve velmi specifické situaci, kdy kvůli neuvěřitelným průtahům při povolování nových staveb a extrémnímu nedostatku nových pozemků poptávka výrazně převyšuje nabídku. Jako analytik dlouhodobě sleduji situaci na pražském rezidenčním trhu a mám o něm poměrně detailní přehled. Tyto znalosti trhu využiji při plánování a realizaci marketingových kampaní,“ prohlásil Hančl.
Tisková zpráva EKOSPOL