Energetické Centrum obdrželo stížnosti svých klientů na praktiky zaměstnanců ČEZ Prodej

11.06.2010 11:06 Tisková zpráva:

 

Zaměstnanci speciálního oddělení společnosti ČEZ Prodej telefonicky kontaktovali klienty Energetického Centra, kteří se rozhodli ukončit odebírání elektřiny od společnosti ČEZ Prodej. V telefonickém rozhovoru je přesvědčovali k návratu ke společnosti ČEZ Prodej za použití nátlakových metod a nepravdivých argumentů, které mohou být označeny za nekalou soutěž. Bývalým odběratelům tvrdili, že nebudou mít zajištěnu dodávku elektřiny ani servis služeb, budou hradit skryté poplatky a jejich nového dodavatele označili za nedůvěryhodného.

Energetické Centrum obdrželo nahrávky těchto telefonických rozhovorů zaměstnanců společnosti ČEZ Prodej. Kvůli ochraně svých zákazníků proto zvažuje podání podnětu Státní energetické inspekci k prošetření těchto praktik společnosti ČEZ Prodej.

České Energetické Centrum je soukromou společností sdružující několik firem podnikajících v oblasti energetického poradenství a prodeje. Smysl spojení je ve využití dlouhodobých zkušeností a profesionality akcionářů v klíčových oblastech nutných pro kvalitní poskytování služeb klientům, jako jsou hluboké znalosti ve fungování českého a slovenského trhu s elektrickou energií, obsluha klientů prostřednictvím call center i pomocí kanálů přímého prodeje. České Energetické Centrum poskytuje své produkty za férovou cenu, přináší klientům dlouhodobé poradenství a uplatňuje servisně orientovaný přístup. Energetické Centrum působí též na Slovensku, buduje pobočku v Polsku a v příštím roce plánuje zahájit činnost i v Maďarsku.