Energetické Centrum prodloužilo provozní dobu zákaznické linky

01.12.2010 10:12 Tisková zpráva:

Zájem o služby Energetického Centra roste, proto reagovalo na přání klientů a prodloužilo provoz své zákaznické linky 840 888 889. Operátoři klientského centra jsou na ní nyní k dispozici každý všední den od 7 do 18 hodin.

Vyhodnotili jsme statistiku volání na naši zákaznickou linku a zjistili jsme, že poměrně velký počet klientů má zájem se na ni dovolat v brzkých ranních hodinách,“ říká René Grebeň, ředitel Energetického Centra: „Vyšli jsme jim proto vstříc a prodloužili pracovní dobu linky již od sedmi hodin. Pokud by byla v budoucnu ze strany zákazníků poptávka po další změně provozní doby, rádi ji podle jejich přání opět upravíme.

Operátorům zákaznické linky s číslem 840 888 889 se nyní zájemci dovolají každý pracovní den od 7 do 18 hodin. Dále pro klienty funguje informační e-mail info@energetickecentrum.cz, nebo mohou navštívit zákaznické centrum Energetického Centra na adrese Václavské náměstí 2, Praha 1, kde se jim individuálně budou věnovat pracovníci péče o zákazníky.

České Energetické Centrum poskytuje v České republice domácnostem a firmám od ledna 2010 elektrickou energii a od června 2010 i plyn. Je soukromou společností sdružující několik firem podnikajících v oblasti energetického poradenství a prodeje. Smysl spojení je ve využití dlouhodobých zkušeností a profesionality akcionářů v klíčových oblastech nutných pro kvalitní poskytování služeb klientům, jako jsou hluboké znalosti ve fungování českého a slovenského trhu s elektrickou energií, obsluha klientů prostřednictvím call center i pomocí kanálů přímého prodeje. České Energetické Centrum poskytuje své produkty za férovou cenu, přináší klientům dlouhodobé poradenství a uplatňuje servisně orientovaný přístup. Energetické Centrum nabízí své služby po celé České republice i na Slovensku. Od letošního roku působí též v Polsku, kde získalo již 1000 firemních zákazníků, a v příštím roce plánuje zahájit činnost i na maďarském trhu.