Hypoteční banka informuje své klienty formou emailů a SMS zpráv

Hypoteční banka svým klientům bezplatně zasílá elektronicky informace o stavu jejich úvěrového účtu. Celkově již rozeslala více než 150 tisíc zpráv.

Od zavedení této služby (11/2007) do konce října 2008 této služby využilo přes 40 tisíc klientů Hypoteční banky. Největší oblibě se těšily zprávy zaslané prostřednictvím sms.

„Tato služba poskytuje klientům aktuální informace o jejich hypotéce. Informujeme je o provedeném čerpání úvěru, o provedení mimořádné splátky i o faktu, že na účtu není dostatek prostředků pro splátku,“ vysvětluje Bohdan Suchánek, ředitel marketingu a PR Hypoteční banky. „Využití těchto komunikačních nástrojů je vysoce efektivní, rychlé a šetrné k životnímu prostředí, a protože klientům tento způsob komunikace vyhovuje, připravujeme do budoucna rozšíření této služby,“ doplňuje Bohdan Suchánek.

Zdroj:
Tisková zpráva Hypoteční banky

Předchozí článek: «
Následující článek: »

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *